Avatar billede tonib95 Nybegynder
06. november 2005 - 21:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

motherboard ASRock 775VM800 + Lucent Win Modem = No Start

Jeg har lige fået en new computer med en ASRock 775VM800 og P4 3,0 GHz CPU ,puttede en Lucent Win Modem 56 fra den gamle I fordi det hænder at jeg skal send en Fax.
Med modem I computeren starter det ikke, uden modem starter og fungere fint.
Er der nogen med med nogen gode ide.
Nogen folk især I ulandet har stædigvæk Fax maskiner og ingen E-Mail adresser, så jeg ville gerne have det igang.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
06. november 2005 - 21:46 #1
Overhovedet ikke ?
Eller er det Windows delen du mener ?

"Lucent Win Modem 56" er sådan en PCI ting ikk ?
Prøv et andet slot og/eller hvis muligt ombyt med evt. andet PCI kort i putter.

I visse BIOS er det et punkt der siger noget om Plug&Play system [Y/N] - skal selvfølgelig stå på [Y]. Men i en del tilfælde er DEFAULT [N]...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
06. november 2005 - 21:49 #2
Hovsa - <tonib95> - du bør/skal lige læse denne vejledning -> http://expfaq.1go.dk/
Du har endnu ikke 'lært' at pænt lukke dine tidl. spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=tonib95&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede tonib95 Nybegynder
07. november 2005 - 23:24 #3
Hi Majsmarken STOR tak fordi du gjørd mig opmærksom på "lukkening af spørgsmål" og har prøvede at lukke.
Jeg ville prove det der med  Bios Plug&Play.
Hvordan skalle du få point når du kunne kommer med en Kommentar?
Tonib95
Avatar billede majsmarken Nybegynder
08. november 2005 - 04:24 #4
Avatar billede tonib95 Nybegynder
29. oktober 2006 - 23:24 #5
Lukkede