Avatar billede sunweb Nybegynder
06. november 2005 - 17:45 Der er 5 kommentarer

Logo ide

Hejsa..

Jeg håber der er en nogen der ka hjælpe mig lidt, jeg har længe haft en ordre i hus på website, logo og word templates.

MEN logoet kan jeg simpelthen ikke komme på nogen ide til!
Firmaet sælger produkter med røg, til fødevare industrien :)
Hvad i alverden finder man på der???

Håber nogen kan gi' en ide til noget, evt. eksempler fra andre, bare et eller andet. Alt kan bruges!!

På forhånd mange tak for hjælpen!
Avatar billede udvikler Nybegynder
06. november 2005 - 18:18 #1
Kan jeg få et link tils siden ?
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2005 - 18:26 #2
Firmaet sælger produkter med røg, til fødevare industrien :) ???? what?
Avatar billede sunweb Nybegynder
06. november 2005 - 20:53 #3
Hehe, ja det lyder helt skørt - det er noget nyt noget, et datterselvskab til en stor virksomhed som levere disifentions midler osv. til fødefarevare indsutrien :o)

Jeg har ikke lagt noget ud endnu, så der er ikke rigtig noget link værk. Jeg skal bare bruge en ide til et smart elegant logo til den der virksomhed.

Håber nogen kan hjælpe... TAK!
Avatar billede siggi_ods Nybegynder
10. november 2005 - 08:03 #4
Kan du måske forklare hvad slags røg og hvad det bliver brugt til i fødevare industrien?
Avatar billede themom Nybegynder
20. november 2005 - 09:23 #5
Når røgen letter er alt rent :)