Avatar billede jay-z Nybegynder
06. november 2005 - 15:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tastatur fejl (registrere ikke tryk på shift)

Goddag

jeg sidder her med et logitech iTouch 2.1 med styreprogrammet windows xp.

tastaturet virker fint i sig selv, men der er den fejl at der er nogen af knapperne der ikke gider at skrive i stort nå man trykker shift, der er nogen af bogstaverne der kan skrives stort mens andre blot ignorere at man trykker på shift. Hertil skal siges at jeg har opdateret driveren på keyboardet og der er opnået fuld forbindelse mellem tastatur og computer, desuden kan man skrive bogstaverne fint i stort blot man trykker caps lock, men da dette er rimelig irriterende at skulle trykke hver gang da man er vant til andet.

På forhånd tak!
Avatar billede jay-z Nybegynder
08. november 2005 - 14:01 #1
Ingen svar?
Avatar billede jay-z Nybegynder
22. september 2008 - 18:35 #2
ingen svar