Avatar billede cs-gamer Nybegynder
05. november 2005 - 19:44 Der er 5 kommentarer

Quake3 Commands

Command til at man starter med alle våben i starten af banen..

Og hvis nogen har et site hvor man kan finde Setup til Defrag Maps
Avatar billede scaniav8 Nybegynder
05. november 2005 - 19:48 #1
Uhh du snakker om Baseq3 mod?
Der er vist ikke en kommando til det, så skal du spille modded OSP, der kan du som server selv bestemme hvor mange våben man skal have, hvor meget ammonition og hvor meget Health du skal have..!
Avatar billede cs-gamer Nybegynder
05. november 2005 - 19:52 #2
Hvordan får jeg fat i det?
Avatar billede scaniav8 Nybegynder
05. november 2005 - 20:00 #3
Avatar billede cs-gamer Nybegynder
05. november 2005 - 20:10 #4
aaah okay:D har fundet det:D... hvordan kan jeg så lave et map med det som jeg kan joine ?
Avatar billede cs-gamer Nybegynder
05. november 2005 - 20:37 #5
jeg går ind i mods i Quake3 og skifter til OSP men så kan jeg ikk lave en bane...