Avatar billede cable53 Nybegynder
20. april 2001 - 21:23 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

fjernelse af baggrund fra billede

Jeg har et billede, hvor baggrunden irriterer mig lidt. Jeg vil derfor gerne have fjernet den helt fra billedet.
Jeg ved dog ikke helt om det er muligt, men det vil jeg lade være op til jer.

Billedet ligger her:
http://www.pengeguide.subnet.dk/hugger.gif

På forhånd tak.
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
20. april 2001 - 21:24 #1
PaintShopPro gif converter kan klare det i en ruf!
Avatar billede cable53 Nybegynder
20. april 2001 - 21:31 #2
Hvor finder jeg den der gif converter i Paintshop Pro 7.0?
Avatar billede osaka_san Nybegynder
20. april 2001 - 21:32 #3
Brug lidt kræfter på det selv.

Download et billedbehandlingsprogram (f.eks paint shop pro (www.jasc.com)) og gå igang med viskelæderet og fjern alt det sorte og vupti så skulle den være klaret :o)

Paint Shop Pro er shareware og kan bruges i 30 dage uden at du betaler for det.

Med Venlig Hilsen
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede cable53 Nybegynder
20. april 2001 - 21:37 #4
Jeg har prøvet meget selv. Hvis jeg bruger viskelæderet får jeg vel bare en anden farve. Det jeg vil er at fjerne baggrunden fuldstændigt.
Avatar billede Beach Mester
20. april 2001 - 21:54 #5
Hvad har du af billedbehandlingsprogram?
Og har du ikke noget så kan jeg da godt gøre det for de 60 point:-)
//
Avatar billede cable53 Nybegynder
20. april 2001 - 21:57 #6
Jeg har både Adobe Photoshop 6.0 og Paintshop Pro 7.0, men jeg kan ikke få det lavet.
Pointene er dine beach hvis du vil gøre det for mig.
Avatar billede Beach Mester
20. april 2001 - 21:59 #7
Det er da bare ok, findes der er større udgave end den der ligger på
http://www.pengeguide.subnet.dk/hugger.gif
eller er det den lille knold der ikke skal have den sorte baggrund???
//Beach
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
20. april 2001 - 22:03 #8
Er meningen ikke at den skal tilpasse sig den baggrund som er på sitet?
Avatar billede cable53 Nybegynder
20. april 2001 - 22:04 #9
Det er bare det billede som ligger på
http://www.pengeguide.subnet.dk/hugger.gif
Avatar billede Beach Mester
20. april 2001 - 22:07 #10
OK, det er klaret, har du en email?
//Beach
Avatar billede cable53 Nybegynder
20. april 2001 - 22:08 #11
cable53@worldonline.dk
Avatar billede callesen Praktikant
20. april 2001 - 22:09 #12
Gå ind i psp7\'s view > toolbars og marker webtoolbar - så kan du vælge gif-optimizer der leder dig igennem til en tranparent baggrund.
Avatar billede Beach Mester
20. april 2001 - 22:15 #13
Så er den på vej, du må jo vende tilbage hvis du også vil have opskriften:-)
//Beach