Avatar billede cs-gamer Nybegynder
05. november 2005 - 16:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Quake3 Maps

Når jeg har dlet et Quake3 map hvor skal jeg så ligge det hen?...
Avatar billede scaniav8 Nybegynder
05. november 2005 - 17:13 #1
/baseq3/ :)
Avatar billede scaniav8 Nybegynder
05. november 2005 - 17:14 #2
C:\quake3\baseq3\mapnavn.pk3
Avatar billede cs-gamer Nybegynder
05. november 2005 - 17:21 #3
hmm har lagt maps derind men kan ikk finde dem inde i spillet under single player skal jeg ændre navnet på filerne ??
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2005 - 17:31 #4
ja.. :) hvis de ikke hedder .pk3 :) skal du :)

men hvorfor psiller en "cs-gamer",  quake3 ? :P
Avatar billede cs-gamer Nybegynder
05. november 2005 - 17:47 #5
fordi gode reflekser:D men nu har jeg ændret en det her map navn: q3f_dungeonz.pk3 til pak10.pk3 men kan stadig ikk finde det selvom det er inde i mappen
Avatar billede scaniav8 Nybegynder
05. november 2005 - 18:03 #6
Du kan ikke spille sådanne maps i single player, så skal du lave en server i multiplayer og åbne consollen og skrive /map q3f_dungeonz

Hvis du skal træne dine reflekser, så lad mig foreslå dig Modded InstaUnlagged 1.2 Beta 3, det går VILDT hurtigt..!
www.badabum.net - et 1.30/1.32 mod, dog er de fleste i 1.30..!

Men ang. din map..!
Du kan kun åbne de maps i Multiplayer når du laver en server, så vidt jeg husker kan du ikke gøre det i Singleplayer
Avatar billede cs-gamer Nybegynder
05. november 2005 - 18:30 #7
den siger den ikk kunne finde mappet giver jo ingen mening:S