Avatar billede mc4you Nybegynder
05. november 2005 - 16:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ændre tekst i formmail formular

Jeg har en formular på www.mc4you.dk/bestil/form-best.htm

Når man trykker "Bestil MC", bliver man viderediregeret til en anden side, hvor der står noget på engelsk.  Jeg har prøvet at rette i teksten, men så virker formularen ikke mere.  Hvordan gør jeg det ?
Avatar billede nielle Nybegynder
07. november 2005 - 22:03 #1
Det skulle ikke give problemer at rette i teksten - forudsat at du kun ændre i den del som bliver _udskrevet_ på siden.

Resten af teksten/koden skal formentlig forblive uoversat (eller alt sammen skal være oversat konsekvent).
Avatar billede nielle Nybegynder
29. november 2005 - 21:28 #2
Hvad med noget respons?
Avatar billede mc4you Nybegynder
02. marts 2006 - 11:13 #3
Jeg måtte have Surftown til at resette