Avatar billede martin_shearer Nybegynder
05. november 2005 - 14:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

samle et jackstik

hey

hvor kan man fiden en guide til hvordan man samler er jacjstik, så det er "stero" jeg kan ikke finde noget på google.

jeg skal forlænge mine lydudgange på lydkortet, så de kan komme op ved siden af min skærm. jeg ved bare ikke hvordan de skal samles. :(
Avatar billede hmortensen Nybegynder
05. november 2005 - 14:49 #1
Avatar billede deuce24 Nybegynder
10. november 2005 - 00:28 #2
Hey champ, det er skide sinmpelt, du køber 2 mini han jack stik med en ø på 3.5 mm,
samt 2 mini jack hun stik, herefter lodder du dem bare sammen, simpelt der er 3 ledninger, den der sidder til højre skal og så sidde til højre i den anden ende, såre simpelt!

håber det kan bruges til noget!
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
10. januar 2006 - 14:08 #3
Smid lige et svar, en af jer, så jeg kan lukke denne tråd
Avatar billede hmortensen Nybegynder
10. januar 2006 - 16:22 #4
Svar :)