Avatar billede webstuff Nybegynder
05. november 2005 - 13:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

CMS med opret side

Jeg har lavet nogle hjemmesider til private og bands og lidt andet..
Men jeg er bare ikke så skrap til php...
Jeg vil gerne have fat i et cms system, der fungerer så man både kan bruge det i frames og en side kun i tabeller..
Det skal fungere sådan at scriptet opretter en extern side hver man i administrationspanelet opretter en side, og man skal kunne redigere i siden fra administrationspanelet...

Hvis der er nogen der kan lave det eller kender et sted hvor man kan downloade sådan et, så siger jeg mange tak og giver point og alt det der...
Men det skal være med et MEGET simpelt design uden noget som helst så jeg selv kan overføre det til mit design...

Kan godt være at jeg er naiv.. Men jeg håber på et svar..

Mvh. Andreas
Avatar billede wuggawugga Nybegynder
07. november 2005 - 10:04 #1
Du skal nok bruge et system med god support, så du ikke kommer til at sidde fast. Nogle af de mest gængse systemer idag er vist typo3 og e107, som begge får fin omtale af deres brugere. Det kan dog være at de er lidt for store til dit behov.
Du kan også prøve at kigge på hotscripts.com, de har rigtigt mange systemer på listen: http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Content_Management/
Avatar billede webstuff Nybegynder
16. november 2005 - 10:53 #2
lukket