Avatar billede dyrholm Nybegynder
04. november 2005 - 23:59 Der er 1 kommentar

Opdele en Frontpage-hjemmeside i dele, der kan opdateres af flere

Jeg har en hjemmeside "www.jdyrholm.dk", lavet i Frontpage 2002, som kun jeg har adgang til at opdatere. Jeg vil gerne kunne delegere
opdateringsretten til flere andre til bestemte dele af hjemmesiden, så jeg ikke behøver at opdatere hele hjemmesiden selv, men dele den i afsnit, som bestemte andre kan få adgang til.
Kan man det, og i så fald hvordan. Jeg er novice.

Jørgen  dyrholm@4syd.dk
Avatar billede miss-g Seniormester
05. november 2005 - 02:20 #1
Mon ikke det kan lade sig at gøre hvis du laver en template, så kan man lave rediger bare zoner = steder hvor folket må rette. Resten er låst.

Jeg ved dog ikke hvordan man laver sådan én i frontpage, jeg bruger nemlig selv Dreamweaver...

Ellers skal der laves et CMS system, men det koster lidt **S