Avatar billede blakoe Nybegynder
04. november 2005 - 16:36 Der er 1 løsning

Lukker automatisk vinduer ned

Jeg har et mærkeligt problem. Når jeg trykker på start eller et hvilket som helst sted hvor der skal åbnes en menu, eller hvis jeg forsøger at gøre et vindue aktivt ved at trykke på den øverste bjælke, så bliver det hhv. lukket ned eller gjort inaktiv efter ca 1 sek. Det er ret irriterende, da det er svært bare at lukke computeren, og umuligt at skrive noget i regneark, da cursuren forsvinder fra cellen man vil skrive i.
Hvad kan det skyldes. Jeg har checket for virus, endda med 2 forskellige programmer.
Jeg har windowx xp
Avatar billede blakoe Nybegynder
02. oktober 2006 - 16:56 #1
øv