Avatar billede gismo999 Nybegynder
04. november 2005 - 10:20 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Poker på pcen eller på nettet

Hej jeg savner kort og godt et sted på nettet at spille poker hvor det ikke koster noget og jeg kan spille videre selv om jeg har mistet alle mine tips.

Ellers kunne jeg godt tænke mig et spil på min pc hvor jeg kan øve mig lidt inden jeg skal pille med mine venner invl.

Vi snakker selføjelig Texas holme
Avatar billede boxer Nybegynder
04. november 2005 - 10:29 #1
Dette er et rigtig godt spil:
http://www.gamespot.com/pc/puzzle/worldseriesofpoker/

Du kan spille gratis via spiltv2.dk
Avatar billede doggy82 Praktikant
04. november 2005 - 10:31 #2
Hmm kender jeg ikke, men jeg kender Texas Hold'em :D

Jeg spiller på den her - har "play money" som det hedder.
www.pokerstars.com
Der findes også flere andre, feks Pacific har vist også play money
Avatar billede milandt Nybegynder
04. november 2005 - 10:58 #3
"problemet" med at spille om play money er at folk generelt spiller alt for loose, og på en helt anden måde end de ville spille om det så bare var en $2 turnering.

men de fleste pokersites har det man kalder "freeroll" turneringer. det betyder at man kan signe up til en turnering, hvor pokersitet har smidt fx $200 i puljen, og så koster det ikke noget at spille med. der er selvfølgelig mange spillere der tilmelder sig, og chancerne for at vinde peng er små, men folk spiller trods alt mere realistisk end hvis det bare var play money - selvom der stadig er et stykke vej til den spillestil folk spiller hvis de havde smidt et par $ i puljen selv.

jeg ved at fx. Victor Chandler har freerolls, men det findes med sikkerhed også på alle de andre store poker sites.
Avatar billede christoffero Nybegynder
04. november 2005 - 11:02 #4
http://www.expekt.com/
Er mit forslag, der kan du spille "freerolls" som er et spil du kan deltage gratis i og vinde rigtige penge, det posetive ved at spille om penge (gratis) er at folk her spiller en del mere seriøst og laver knap så mange "nå ja det er gratis, all in!"
Jeg synes selv jeg har fået meget ud af at spille de freerolls derinde :)

Hver dag kl 19 har de 1000$ freerolle, 134 pladers betalt, også har de vist 3-4 andre 200$ freerolls om dagen.
Også lige: "Know when to fold!" Lad være med at spille hånden bare for at se om du kan vinde, det lykkedes kun for Gus Hansen ;-)
Avatar billede gismo999 Nybegynder
06. november 2005 - 21:44 #5
Ok tak alle sammen.

Men det jeg er mest på er lige som 1# skriver et pc spil, også forde der er en af mine venner der ikke har internet enu der også gerne vil have et godt poker spil, hvis ikke i kender et så kunne en demo til det spil som 1# linker til være ok så jeg lige kan prøve inden jeg køber.
Avatar billede boxer Nybegynder
06. november 2005 - 22:06 #6
Det findes desværre ikke i demo:
http://www.activisionvalue.com/titles/WSOP/features.htm

Jeg fandt et andet her:
http://games.soft32.com/games/download-Texas_Hold_em_Video_Poker-64846.html

Eller kig selv på en googlesøgning:
http://www.google.dk/search?num=50&hl=da&q=pokergames+%2B+free&meta=

Stadigvæk vil jeg anbefale spillet - også selvom der ikke findes en demo af det :o)
Avatar billede boxer Nybegynder
06. januar 2006 - 21:59 #7
Fik vi løst problemet eller...