Avatar billede f16hen Nybegynder
20. april 2001 - 18:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Statistik til fil

Jeg har læst, at man med Javascript kan skrive brugerens IP-nummer, browserversion, skærm- og browseropløsning o.m.a på websiden, men jeg er interesseret i at få alt dette gemt i en fil, så jeg kan holde øje med det, og indrette min side derefter.
Hvordan gøres det (gerne på nemmeste måde)?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. april 2001 - 18:18 #1
For at kunne gemme i en fil skal du have adgang til noget serverSide Script. ASP/PHP/CGI.
Avatar billede f16hen Nybegynder
20. april 2001 - 19:05 #2
Ok, så må jeg tage mig et kursus i et af dem :-|
Når du skriver \"adgang\", hvad mener du så? Kræver det noget særligt?
Avatar billede okay Nybegynder
20. april 2001 - 19:07 #3
han mener at du skal kunne bruge ASP,PHP ... hvor har du lagt din hjemmeside hos ???
Avatar billede f16hen Nybegynder
20. april 2001 - 19:49 #4
Den ligger hos TDC som en del af de 10MB plads, der følger med mit ADSL-abonnement..
Avatar billede jakoba Nybegynder
20. april 2001 - 23:17 #5
Der har du ikke serveradgang medmindre du betaler for et rimeligt dyrt hotel.

Men der er adskillege tjenester på nettet der genererer den slags statistik for dig, uden at kræve andet end at du viser deres bannerknap på siden.

kik fx på www.chart.dk
eller på disse: http://www.0costwebstats.com/

mvh JakobA
Avatar billede f16hen Nybegynder
21. april 2001 - 07:09 #6
Tak, jakoba. Jeg flytter spørgsmålet til ASP eller PHP kategorierne..
Avatar billede f16hen Nybegynder
21. april 2001 - 23:10 #7
.