Avatar billede sslarsen Nybegynder
03. november 2005 - 11:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sp1 com port sikkerhed

Hejsa

Jeg har haft et system der hedder Palmbutler (nu PcZapper) kørende på min 2003 server. Det snakker sammen med serveren via en boks som er forbundet via Com 1 porten bag på computeren og et program der er installeret på computeren.

Det har kørt fint indtil jeg fik installeret SP1 til Windows 2003. Nu vil det bare ikke køre ordentligt.
Når jeg starter programmet der skal snakke med den boks der er forbundet på com1, så vil den ikke mere. Programmet hænger.
Har kørt portMon fra sysinternals, og har fundet ud at at den får timout på serial0 porten som er Com 1.
87289  08:52:30  pbMediaCenter.e  IRP_MJ_READ  Serial0  Length 16
87289  08:52:30  TIMEOUT  Length 0:

Hvordan kan jeg få det til at køre. Har Sp1 sat yderligere sikkerhed på com1 porten? og hvordan ændrer jeg dette.

Håber der er nogen derude der har løsnigen på mit problem.

MVH
sslarsen
Avatar billede sslarsen Nybegynder
12. januar 2006 - 15:23 #1
Lukker
Avatar billede sslarsen Nybegynder
12. januar 2006 - 15:24 #2
LUKKER
Avatar billede sslarsen Nybegynder
12. januar 2006 - 15:25 #3
ok