Avatar billede electra Nybegynder
03. november 2005 - 09:15 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Ged i workspace baggrundsfarven

Skulle gemme til web, og trykkede genvejstasterne alt+ctrl+shift og "s" ned, ganske som jeg plejer.

Jeg har åbenbart trykket noget mega-hemmeligt istedet, for pludselig blev mit workspace baggrundsareal sort, og det bliver dælme anstrengende at glo på i længden.

Hjææææææææææææææælp! Kan ikke finde noget i menuen overhovedet, og det burde bare være SÅ enkelt
Avatar billede doggy82 Praktikant
03. november 2005 - 09:25 #1
f
Avatar billede electra Nybegynder
03. november 2005 - 09:32 #2
alt+ctrl+shift+f i bund 100 gange, efter fint at have fundet fine grå farver med min color-picker; intet sker
Avatar billede doggy82 Praktikant
03. november 2005 - 09:33 #3
Tryk f. Bare f :)
Avatar billede electra Nybegynder
03. november 2005 - 09:36 #4
Ja, og f springer mellem 3 typer layouts. vinduer, fuld skærm, fuld skærm uden top og bund. Photoshop CS.

Tak ellers
Avatar billede doggy82 Praktikant
03. november 2005 - 09:44 #5
Ja, det var det du sku' bruge ik?
Den ligger også næst-nederst i værktøjspaletten.

Shift+f kan vise/skjule menuerne i toppen når man er uden for standard mode.
Avatar billede electra Nybegynder
03. november 2005 - 09:49 #6
Det jeg mener med: "pludselig blev mit workspace baggrundsareal sort, og det bliver dælme anstrengende at glo på i længden". Det er så i det pågældende vindue man arbejder i. Du ved, man zoomer f.eks. ud, og rundt omkring ens billede (ikke vinduet) er der normalt gråt. Hos mig er det nu sort. Sorry
Avatar billede doggy82 Praktikant
03. november 2005 - 09:56 #7
Sidder du på Mac?
Mener ikke at det kun er på Mac.
Jo måske er det kommet i CS til PC. Har ikke undersøgt det for bruger det aldrig.

Har ikke lige CS foran mig nu. Men det er vidst bare at bruge Bucket (g) til at farve det. Så vidt jeg husker.
Avatar billede doggy82 Praktikant
03. november 2005 - 09:57 #8
Rettelse: "Mener at det kun er på Mac."
Avatar billede electra Nybegynder
03. november 2005 - 10:12 #9
Jeg sidder desværre kun med CS på PC, og desværre er det ikke bare så enkelt som at bruge bøtten...
Avatar billede doggy82 Praktikant
03. november 2005 - 10:21 #10
Ok har det nu! Du skal holde shift nede når du trykker med Bucket :)
Avatar billede electra Nybegynder
03. november 2005 - 10:23 #11
Hold kæft hvor simpelt. Jeg vidste det. Du skal have mange tak for hjælpen :D Hav en god dag
Avatar billede doggy82 Praktikant
03. november 2005 - 10:29 #12
I lige måde :)
Avatar billede doggy82 Praktikant
03. november 2005 - 10:34 #13
Og så vil jeg lige tilføje at default er en grå på 75%. Det er #BFBFBF i rgb hex.
Hvis nu man vil tilbage til det gamle :)
Avatar billede electra Nybegynder
03. november 2005 - 10:36 #14
Pisse fedt, man. Done deal