Avatar billede nemet Nybegynder
03. november 2005 - 00:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

felterne skal være blå

Hejsa...

Som tak for hjælpen..

Super mange tak

/Nemet
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
03. november 2005 - 00:54 #1
selv tak :P
Avatar billede pidgeot Nybegynder
03. november 2005 - 00:58 #2
I er vel godt klar over det her er imod reglerne?

2. Regler for brug af Eksperten.dk
  1. Det er ikke tilladt at:
    12. tildele point for en løsning, der ikke er tilgængelig for alle Eksperten.dk’s brugere.
    13. tildele point for en opgave løst uden om Eksperten.dk (f.eks. opgaver løst via mail, ICQ eller telefon), eller blot et andet spørgsmål på Eksperten.dk (lovlig pointoverførsel undtaget).
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
03. november 2005 - 01:01 #3
ok jeg skriver løsningen her: (ps undskyld :o)

jeg fandt løsningen på http://babek.info/libertybasicfiles/lbnews/nl94/color.htm og så fandt han selv ud af resten
Avatar billede roenving Novice
04. november 2005 - 11:48 #4
Dette er en klar og åbenlys overtrædelse af reglerne, hvorfor begge brugere vil blive deaktiveret, hvis ikke pointene tilbageføres i mindst 2 af spørgsmålene !-)

mvh
/coadmin
Avatar billede nemet Nybegynder
04. november 2005 - 15:37 #5
Dette skal ske, lige så snart jeg finder ud af hvordan man tilbageføre points! Og er det ok at det først sker søndag aften da jeg først er tilbage ved en computer der har internet adgang.???

/Nemet
Avatar billede roenving Novice
04. november 2005 - 16:03 #6
Det skal visualdeveloper gøre !-)