Avatar billede idalouise Nybegynder
20. april 2001 - 16:17 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

hemmeligholdelse af søgning...

Hej alle!
Jeg deler pc\'er og Internet med tre andre personer, og ved man efterfølgende kan se hvad andre har søgt. Det er jeg ikke interesseret i skal ske. Derfor: Findes der et program der kan slette alle søgninger, og al \"trafik\" som jeg har stået for? Det er ikke nok med \"midlertidig internet files\" og/eller oversigt. Kan nogen hjælpe vil jeg blive meget glad. PFT - IL
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
20. april 2001 - 16:21 #1
Du behøver ikke være flov over at gå ind på porn side :-)
Avatar billede www. Nybegynder
20. april 2001 - 16:23 #2
gizmo>HEHEHE er selv bustet på den måde!
Avatar billede tomle Nybegynder
20. april 2001 - 16:23 #3
Hvis du mener at IE husker søgningerne, så gå ind i Internetindstillinger > Indhold > Autofuldførelse.
Avatar billede yeti Nybegynder
20. april 2001 - 17:58 #4
Der findes programmer der klarer den slags automatisk. Jeg havde engang et der hed  tweak ul. Det virkede fint. Du kan hente det på www.download.com (du kan blot søge på tweak)

eller mere præcist her

http://download.cnet.com/downloads/1,10150,0-10001-103-0-1-7,00.html?tag=srch&qt=tweak&cn=&ca=10001

God fornøjelse

Yeti
Avatar billede vladimirr Nybegynder
20. april 2001 - 18:01 #5
Hvad med at oprette 4 brugere, hvor i så har hvert jeres skrivebord, og internetindstillinger, og Dokumenter.

//Anders
Avatar billede yeti Nybegynder
20. april 2001 - 18:05 #6
<<vladimirr>

Der er stadigt problemet med de midlertidige internet-filer....
Avatar billede handmade Nybegynder
21. april 2001 - 00:38 #7
Avatar billede idalouise Nybegynder
27. april 2001 - 17:51 #8
....foreløbig tak til alle! >handmade! jeg har prøvet \"Cyberscrub\" - og den virker tilsyneladende - ved du, om den også fjerner \"spor\" af hvilke programmer man har brugt?
.... og samme spørgsmål til dig yeti - hvis I altså ved det. mvh. idalouise
Avatar billede handmade Nybegynder
27. april 2001 - 19:20 #9
Ja, iflg. deres eget website skulle programmet også beskytte mod evt. forsøg på logning af aktiviteter på maskinen, dvs. keyboard-logning og lignende.Du kan jo selv gøre en del manuelt: slet dokumentoversigten, tøm papirkurven og lignende.