Avatar billede dvdrip.dk Nybegynder
02. november 2005 - 10:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

køb af ny pc

Hej exp.dk

Jeg skal ud og købe ny pc, men er ikke up-to-date mere, så vil gerne have noget hjælp...

Jeg har:
skærm
keyboard+mus
dvd-brænder
cd-drev
højtalere

Den computer jeg skal have:
omkring 3ghz
omkring 1gb ram
godt grafikkort
raid system

Nogen der vil komme med nogle forslag til hvad jeg kan købe?
Avatar billede msknives Nybegynder
02. november 2005 - 12:52 #1
Hvad skal du bruge din pc til?  Mest for pengene kig på Athlon 64 fra AMD, fx.:
AMD Athlon 64 3200+ (socket 939)
Abit KN8 Ultra Nforce4 (socket 939) SATA II raid
CPU Køler TR2-M14
2 stk Samsung 160GB SP80 8MB Sata 2
Corsair Value kit (2x 512MB) DDR3200
Seasonic S12 PSU (600W)
Sapphire X800GTO 256MB
Kabinet fx. Antec SLK-3000B
Huske ekstra 120mm kabinetkøler
Kan købes samlet et sted, ellers ca. 7200 kr. kan gøres anderledes afhængig af din økonomi/behov, CPU, køler og ram kan gøres bedre og vildere men der er da lidt muskler til at starte med, derudover selvfølgelig Windows og anden software oveni.
Avatar billede ulriknygaard Nybegynder
02. november 2005 - 17:44 #2
Tjek lige dette link....    www.topdata.dk

Du får alt til en god pris, gi dem et kald, og du vil ikke fortryde det.

Eksempel.  http://topdata.dk/product.asp?product=1603&sub=137

ville nok ikke købe skærmen her men ville lige kigge forbi hos Xerox, på edbpriser og kigge skærm
fedeste skærm  19" ,bedste billed, 0 pixelfejl, 3 års onsite garanti, hvilket betyder de henter og bringer
hvis der er noget galt med din skærm.
Avatar billede dvdrip.dk Nybegynder
05. juli 2006 - 15:37 #3
lukket
Avatar billede ulriknygaard Nybegynder
05. juli 2006 - 23:53 #4
Point ??????