Avatar billede 9000aalborg Nybegynder
01. november 2005 - 22:06 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Køb af pc til moster Bodil!

Hej

Jeg skal købe en PC til moster Bodil, men alle steder jeg søger er er over 1 uges levering....jeg skulle gerne have den fredag!!
Er der nogen der ved hvor jeg skal handle?

Det jeg søger er:

Pentium 4 3.0 GHZ
80 GB HD
512 MB ram
DVD-drev
Logitech Keyboard/mus
Alm. monitor 17"
Grafik- og lydkort skal bare være onboard
Windows XP Home

Det hele må gerne være sort.

Håber I kan hjælpe, så jeg kan bestille her i aften - Tak!
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
01. november 2005 - 22:17 #1
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
01. november 2005 - 22:30 #2
sorry hvis links´ne ikke virker, så må du selv klikke rundt. Men du selv se om de har en på lager el. ?
http://www.computercity.dk/index.aspx
her skriver de 2-3 dage.-> http://www.imw.dk/default.asp

held og lykke..O)
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
01. november 2005 - 22:35 #3
Alternativt vil jeg påstå at hvis du giver www.midtdata. el. www.shg.dk et kald i morgen og græder lidt, så er jeg sikker på de også kan løse opgaven.

Jeg tror du får mere ud af et tidligt telefonkald i morgen end en online bestilling nu. Den bliver alligevel først sat i gang imorgen tidlig
Avatar billede ulriknygaard Nybegynder
02. november 2005 - 16:24 #4
http://www.topdata.dk/

Kan altid levere inden for få dage kig forbi, ville gøre det hvis jeg var dig !!
håber du har lykken med dig
Avatar billede ulriknygaard Nybegynder
02. november 2005 - 16:26 #5
Og en lille side bemærkning....

De er hamrende billige, og altid det gode hardware med i købet...
BEDST TIL PRIS.......
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. november 2005 - 16:29 #6
mit 2. link..(det duer bare ikke)... men det lille pc.. ca. 8000,-, er ikke blot en pc, men også et lille media center.O)
02. november 2005 - 18:30 #7
Hvorfor går du ikke bare i Bilka ?. Der kan du få dem med hjem under armen. Det gjorde jeg.
Avatar billede ulriknygaard Nybegynder
03. november 2005 - 13:26 #8
fordi det er ikke særligt godt.....
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
03. november 2005 - 16:26 #9
nu er det fredag imorgen..har du fået bestilt noget..?

skærm m.m.., er der ok priser på i computercity, og de har meget mere end der står på hjemmesiden.O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
03. november 2005 - 21:20 #10
har du tænkt dig at lukke på samme måde her..O)
Avatar billede 9000aalborg Nybegynder
03. november 2005 - 22:02 #11
Har bestilt en pC hos Topdata...de kunne levere til tiden. Det kunne Midtdata og SHG ikke. Jeg handler ikke i ComputerCity, så hellere i Bilka!

Ulriknygaard> smider du et svar - pointene er dine!

-Bartfreak> Vi havde vist en aftale om at du ikke kommenterede mine indlæg - så smut!
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
03. november 2005 - 22:04 #12
det var vist før du skrev det den aftale med dig selv.

Men nu bliver du jo grov, og kan anmeldes..O)
Avatar billede 9000aalborg Nybegynder
03. november 2005 - 22:09 #13
Jamen i lige måde! Jeg har ikke brugt nedsættende ord om dig...det har du! Måske det var dig der skulle anmeldes, så var der flere der slap for dine chikaner.
Avatar billede ulriknygaard Nybegynder
04. november 2005 - 15:32 #14
takker. skulle det være en anden gang.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
04. november 2005 - 15:53 #15
ja, jeg skrev du er en nasser, fordi du tager point selv i næsten alle dine spm.

det må du undskylde.!
04. november 2005 - 19:43 #16
Kommentar: ulriknygaard 03/11-2005 13:26:50.
Jeg er fuldt ud klar over at der er ufattelig meget religon i dette emne.
Jeg købte 2 af disse: http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/ho/WF06b/34307-351123-1284187-1284187-1284187-12190166-55603493.html. for 6499,-/stk. uden skærm, der er ALT andet, og de er rimeligt støjsvage.
Avatar billede ulriknygaard Nybegynder
06. november 2005 - 23:53 #17
fin computer ikke noget der, det er bare lidt svære at opgradere senere. ikke at du lige frem for brug for det lige med da vuns.....hehe.....tillykke med købet..