Avatar billede strit Nybegynder
01. november 2005 - 21:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvor mange volt bruger mit grafikkort

Hejsa

Jeg kigger på et nyt bundkort, hvor jeg gerne vil kunne koble mit gamle grafikkort på. Der står følgende advarsel på bundkortet: "Please do not use 3.3V AGP cards"

Så hvordan finder jeg lige ud af, om mit grafikkort lige netop er et 3.3V AGP kort?

mit kort er et GeForce4 Ti 4200AGP8X

- strit
Avatar billede screem_brille Novice
01. november 2005 - 21:18 #1
Dit kort er et 8XAGP dvs at spændingen er 1.5 volt, så ingen problemer i det ;)
Avatar billede strit Nybegynder
01. november 2005 - 21:23 #2
Det lyder meget fair. Altså bortset fra at en kilde vil være meget dejlig, eller en lidt bedre argumentation.
Sorry, ikke fordi jeg ikke stoler på folk, men det er mine penge, og derfor vil jeg gerne være sikker:)
Avatar billede screem_brille Novice
01. november 2005 - 21:25 #3
Avatar billede strit Nybegynder
01. november 2005 - 21:27 #4
takker:)