Avatar billede tulleven Nybegynder
20. april 2001 - 15:10 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Icq sende og modtage filer

Er der andre end mig der har problemer under win2000 og ICQ

Jeg kan ikke sende og modtage filer . Jeg har default settings , så der skulle ikke være noget, Bruger firewall( zonealarm) men det virker heller ikke hvis jeg lukker den ned,
Kører med icq Ver 2000b Build 3281
win2000 pro
Avatar billede tulleven Nybegynder
20. april 2001 - 15:14 #1
Jeg kører på en alm. ISDN opkobling uden router eller ligende
Avatar billede techno_dk Nybegynder
20. april 2001 - 15:15 #2
-
Avatar billede dope Nybegynder
20. april 2001 - 15:20 #3
no problemo herfra....
Har du prøvet at genistallere windows?
*sætter mig tilbage og overvejer at skifte til Redhat når 7.1 kommer*

- win2k adv. server
- firewall
- icq 2000 (Den med de fede bannere nederst, hvis man altså ikke har fået fjernet dem)
Avatar billede tulleven Nybegynder
20. april 2001 - 15:23 #4
Jeg tror efterhånden at det måske har noget at gøre med min direct connektion, for jeg får hele tiden af vide at jeg cant etab. a direct connektion. Selvom den står til allow direct connektion with  any user,  og jeg har intet under ignor
Avatar billede birkis Nybegynder
20. april 2001 - 15:26 #5
Har du problemer uansett hvem du sender til??

Jeg har f.eks. noen venner det ikke er mulig å sende til selv om min ICQ fint kan sende og motta.
Avatar billede disky Nybegynder
20. april 2001 - 15:35 #6
det lyder kraftig som om modtageren er bag en firewall:

dope: så er du selv uden om det.
Avatar billede dope Nybegynder
20. april 2001 - 15:40 #7
disky >>
???
Avatar billede disky Nybegynder
20. april 2001 - 15:41 #8
det med red hat
Avatar billede dope Nybegynder
20. april 2001 - 15:42 #9
disky >>
(Spørger dumt) Er det ikke godt?
Avatar billede dope Nybegynder
20. april 2001 - 15:44 #10
Avatar billede tulleven Nybegynder
20. april 2001 - 15:45 #11
jamen det med modtagerens firewall kan jeg sagtens acceptere, men hvad med mig. og modtagelsen når jeg ikke har firewall ????  hvor er logikken
Avatar billede disky Nybegynder
20. april 2001 - 15:48 #12
tulleven:okay så er det mystisk.

dope: ja som jeg skriver du er selv uden om det, jeg har flere gange prøvet linux også prof. men det er ganske enkelt meget brugerfjentligt i forhold til win2k
Avatar billede dope Nybegynder
20. april 2001 - 15:51 #13
disky >>
jaja, men jeg påtænker også bare installere det på en \"legemaskine\". Jeg arbejder i team som gør at jeg ikke selv kan vælge sådan noget...
Avatar billede disky Nybegynder
20. april 2001 - 15:54 #14
okay :)

Held og lykke

og god weekend
Avatar billede nexsus Nybegynder
22. april 2001 - 21:37 #15
Har du en internet opkobling via en anden computer med internet deling ????
Avatar billede tulleven Nybegynder
25. april 2001 - 18:18 #16
synes ar der gået lidt ged i sp. så det er blevet lukket, og jeg skodder win2000 for jeg ved at det virkede under win98, BAIIIIIIIIIIII