Avatar billede toksvig Praktikant
01. november 2005 - 20:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får jeg mit adressekartotek fra OE eksporteret til Palm?

Jeg vil gerne exportere mit adressekartotek til min palm m515. Som jeg ser det skal jeg kunne eksportere filen som .aba, men hvordan gør jeg det??
Hvis jeg eksporterer fra OE som CSV fil, og derefter importerer til min palm desktop program, kommer alle navneoplysninger i det første felt (altså under navn, står alle oplysninger)..

Nogen der kan hjælpe??
Avatar billede toksvig Praktikant
09. november 2005 - 00:28 #1
Lukket uden svar..
Avatar billede ole_madsen Ekspert
09. november 2005 - 00:32 #2
Jeg kender ikke løsningen. Men alle dem jeg kender, (mig selv tidligere inkluderet) der synkroniserer, synkroniserer med Outlook, og ikke outlook ekspress.

Synkronisering med outlook sker direkte uden nogle problemer med alle Tungsten modeller. Min gamle Palm Vx krævede et program (Jeg brugte PocketMirror).

M515 falder midt imellem, så jeg ved ikke om det medleverede software kan synkronisere op imod Outlook - men det er da forsøget værd...
Avatar billede bbl Nybegynder
25. januar 2006 - 13:43 #3
Thunderbird 1.5 har synkroniseringsmulighed OE/Thunderbird dernæst Thunderbird/Palm .
Thunderbird skal installeres og derefter Palmsync.xpi. Palmsync.xpi optræder ikke i installeringsoversigten efter installation og kan ikke afinstalleres.