01. november 2005 - 19:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Indtegning af rute på kort

Hej,

Jeg har været på en rundtrejse rundt i Australien. Nu ville jeg gerne tegne en rute over de steder jeg ahr været. Er der en super let måde at gøre det på?
Jeg har alle bynavnene så kan man angive dem og så tegnes der en rute mellem punkterne?
Avatar billede olebole Juniormester
01. november 2005 - 19:49 #1
<ole>

Ja, hvis du f.eks. har Adobe Illustrator og Photoshop - eller lignende vektor- og billedbehandlingsprogammer - er det ikke svært  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
02. november 2005 - 19:09 #2
Prøv at se her www.davk.dk der er en guide lavet i After Effekts.

Det kræves at man er medlem for at kunne se guiden, men det er ikke noget problem da det er ganske gratis.
Avatar billede phpbegynder2004 Nybegynder
06. november 2005 - 17:33 #3
Har ikkke photoshop, så brugte blot paint istedet ;)
Men tak for tippet. Læg et svar hvis I vil have point!
09. november 2005 - 16:19 #4
Lukket!