Avatar billede leshrac Nybegynder
20. april 2001 - 14:06 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Modellering

Davser jeg er en 3d maxer!!!
jeg ville gerne lokke en til at skrive til mig, en nem måde at lave modellering på... det kan være hvad som helst... box modellering el. sådan noget... det skal være en slags tutorial! og den skal virke!!!

Ps: lad være med bare at henise til andre tutorials!
Avatar billede megatron Nybegynder
22. april 2001 - 13:00 #1
forfann da også.. hvis du først lige skal til at lære at lave 3d.. så drop 3dmax.. der er jo 4564230 andre programmere der er meget sejere!!!! så som Newtek Lightwave..
Avatar billede trasman Nybegynder
22. april 2001 - 13:16 #2
jeg vil gerne give dig et råd!

få fat på Lightwave v6.5 og lad være med at bruge tutorials! spørg til hvis der er noget du ikke forstår... det får du 10x mere ud af!

Icq: 101820521 - hvis du har nogle spørgsmål, så vil jeg gerne hjælpe dig!
Avatar billede trasman Nybegynder
22. april 2001 - 13:17 #3
Hvvaa satan... det er jo dig john!... tsk tsk.. har jeg ikke forklaret dig at du skal bruge Lightwave? :o)
Avatar billede cheater Nybegynder
22. april 2001 - 17:06 #4
Må man spørge hvad der er i vejen med MAX?
Avatar billede leshrac Nybegynder
23. april 2001 - 12:32 #5
hmm jeg har lightwave... men det er en oldtidsversion... og jeg har forsøgt på lightwave men det vil ikke lykkedes for mig... er der en der kender en god side hvor man kan finde nogle fede tutorials??? helst på dansk!
Avatar billede leshrac Nybegynder
23. april 2001 - 12:38 #6
Hmm oki jeg forsøger at lade være med at bruge tutorials... men jeg har ikke råd til at spørge så meget i point!!!!!!!!!
Avatar billede trasman Nybegynder
24. april 2001 - 15:35 #7
Max virker bare totalt uoverskueligt, Lightwave har den fordel at du selv kan bygge alle menuer op, assigne alle funktioner til keys. Og det er nemt at begynde på!
Avatar billede trasman Nybegynder
24. april 2001 - 15:38 #8
men john  -  jeg kan da lige hjælpe dig næste gang jeg dratter ud til Drage!
Avatar billede cheater Nybegynder
24. april 2001 - 15:49 #9
Uoverskueligt? - du kan ikke finde funktionerne eller hvad?
Avatar billede leshrac Nybegynder
24. april 2001 - 19:32 #10
Jo det lyder da godt... så se lige at drat her ud :)
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
25. april 2001 - 22:57 #11
Ham Kenneth her, han er sej.
Du kommer bare over, og jeg skal forklare dig, hvordan du skal gøre.
Stol på mig :->
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
12. juni 2001 - 19:41 #12
Jeg er enig i at Lightwaver kan nogle fede ting. Men når det kommer til at lave mennesker og bonestructure, så er det da 3dmax som proferne bruger. Ok, hvis man ikke bruger 3dmax, så må Maya være et mindst lige så godt bud =)
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
12. juni 2001 - 19:45 #13
Hvis du vælger at bruge max ( bare se på navnet drenge ), så sig lige til, når du er blevet bedre kendt med programmet. Så sender jeg dig et link til en brugervenlig chr tut.
Avatar billede leshrac Nybegynder
16. juni 2001 - 19:08 #14
oki
Avatar billede leshrac Nybegynder
16. september 2007 - 19:58 #15
svar