Avatar billede lakse Nybegynder
20. april 2001 - 14:04 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Søger Partner til Projekt

Hej

Vi er igang med at udvikle en Portal inden for Video branchen, og står nu og mangler en system/webudvikler som har lyst til at indgå i teamet. Det skal pointeres at det er ulønnet arbejde indtil vi får en indtægt. Du bliver selvfølgelig en part af teamet og dermed medejer. Pt. består vi af en reklamemand, Grafiker/designer, en Grafik og design udvikler.
Vi mangler en ekspertise på systemudviklingsområdet.
Vi har fortaget en mindre undersøgelse på markedet og fundet ideen bæredygtig.
Er du interresseret og mener du har tid og overskud til projektet, så giv lyd.
Du skal bo på Jylland i Trekantområdet da der vil være nogle møder du er nød til komme til.
Ps. vi har allerede den rigtige indgangsvinkel til branchen, så derfor mener vi at projektet er startklar.
Avatar billede jukse Nybegynder
21. april 2001 - 21:01 #1
Hvem har lavet undersøgelsen på markedet ... ?
lad os se noget info NU

Reklamemand hvad har han haft succes med før ... ?

Grafiker/designer ... referencer NU !

det skal sgu\' være en ordentlig andel i projektet

det lugter lidt af gratis arbejdskraft.

Avatar billede speedy2000 Nybegynder
21. april 2001 - 21:27 #2
Hvornår regner I med at siden skal være klar og gerne lidt mere info omkring teknikker... Skal det være med download sektion, videoklip eller ren linksamling ??

Hvad er jeres indgangsvinkel til branchen ??
Hvor stor en andel får en evt. webudvikler osv :-)
Avatar billede lakse Nybegynder
22. april 2001 - 00:54 #3
Hej Speedy2000

Vi har endnu ikke fastsat en dato for launch, da vi jo stadig mangler selve programmeringen.
De tekniker som du efterspørger kan jo være mange.
Men vi var begyndt på selve systemprogrammeringen med Java, og det virkede egentlig ok. Nu er det bare sådan at den persón som har udviklet Javasystemet ikke længere har den fornødne tid til mere at kunne færdigudvikle systemet.
Der skal ikke være download og videklip sektion på sitet.
Vores ingangsvinkel vil jeg ikke røbe her, men hvis du erinterresseret så mail til mig eller vi kan tage et møde om projektet samt procent af andel.
Det skal lige nævnes at alle i projektet gør det her fordi de synes at det er sjovt og spændene.
Det siger lidt sig selv når det jo ikke er fast lønnet arbejde.
Avatar billede lakse Nybegynder
22. april 2001 - 00:55 #4
Pyhaa..det går ikke for godt med at skrive...
Avatar billede speedy2000 Nybegynder
22. april 2001 - 09:25 #5
lakse/ Jeg har nok ikke den fornødne tid til at gå 100% ind i projektet med mødedeltagelse osv. men jeg vil da gerne hjælpe jer med at få siden igang... Java er jeg ikke så hård til, men jeg er da ok i ASP :)

Jeg er ikke ude efter løn eller procenter... måske et lille link kunne være betaling :) ... jeg vil gerne hjælpe fordi jeg ved hvor svært det kan være at komme igang. Jeg har selv en virksomhed som selvfølgeligt kræver meget af min opmærksomhed og er 1. prioritet... men jeg vil som sagt gerne hjælpe jer med at få siden bygget op og gjort klar til brug :) I kan maile til mig på johnny@obstavlen.dk hvis jeg kan være til hjælp.
Avatar billede ruderkonge Nybegynder
22. april 2001 - 23:54 #6
Hej Lakse

Jeg kunne godt tænke mig at vide mere:

Er det muligt at få:

Ide-oplæg.
Handlingsplan.
Revenúe model.

glæder mig til at høre fra jer..
Avatar billede lakse Nybegynder
23. april 2001 - 16:17 #7
Hej ruderkonge
Jeg kan af logiske grunde ikke bare lige lægge alle \"kort\" på bordet her, men hvis du vil kan du sende mig dine infos, og vi kan så skrive tilbage til dig.
Jeg er nød til at have navn, adresse, telefonnummer, og email.
Så vil vi kontakte dig.

Til dig speedy2000....mange tak for din interresse, men vi er nød til at have din fuldeopmærksomhed under hele processen, og dermed også under møder osv.
Men måske vi senere kan finde en løsning med evt. link bytte.
Jeg har kigget lidt på dit site, og synes det ser flot ud. er det dig selv der har bygget det op?
Har du ICQ, så kan vi jo evt. lige snakke sammen her.
Hvis jeg skal løfte sløret mere end det jeg har gjort her, så er jeg også nød til at have dine infos ligesom med Ruderkonge.
Jeg håber i forstår....
Avatar billede speedy2000 Nybegynder
23. april 2001 - 18:44 #8
Det er helt ok.

Vi kan sagtens finde ud af noget med et linkbytte på et senere tidspunkt :)

Jeps, jeg har selv bygget sitet op.

Jeg har desværre ingen ICQ, men du er naturligvis velkommen til at kontakte mig pr. e-mail hvis der er noget jeg kan hjælpe med :)
Avatar billede marker Nybegynder
30. april 2001 - 14:23 #9
Hej Lakse

Vi kunne måske være interesseret i jeres projekt, vi et firma der i forvejen laver brancheløsninger, vi har de nødvendige systemudviklere og designere til jeres projekt.
Hvis vi finder projektet attraktivt finder vi nok også en løsning på økonomien.
Mail til mig så kan vi aftale et møde. bhm@Inet.dk
Marker