Avatar billede flyhard Nybegynder
01. november 2005 - 10:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Et lille Hijack tjek

Jeg må indrømme at jeg ikke helt kan gennemskue denne log. Er der en der vil hjælpe?

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\cisvc.exe
C:\WINDOWS\System32\inetsrv\inetinfo.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\PROGRA~1\MICROS~4\MSSQL\binn\sqlservr.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Program Files\Panda Software\AVTC\PasSrv.exe
C:\Program Files\Panda Software\Panda Administrator 3\Pav_Agent\Pagent.exe
C:\Program Files\Panda Software\Panda Administrator 3\Pav_Agent\pagentwd.exe
C:\Program Files\Panda Software\Panda Administrator 3\Scheduler\pavsched.exe
C:\Program Files\Common Files\Panda Software\PavShld\pavprsrv.exe
C:\Program Files\Panda Software\AVTC\pavsrv51.exe
C:\Program Files\Panda Software\AVTC\PsImSvc.exe
C:\Program Files\VMware\VMware Workstation\vmware-authd.exe
C:\Program Files\Panda Software\AVTC\AVENGINE.EXE
C:\WINDOWS\System32\vmnat.exe
C:\WINDOWS\System32\vmnetdhcp.exe
C:\WINDOWS\System32\RunDll32.exe
C:\Program Files\Microsoft Hardware\Mouse\point32.exe
C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe
C:\Program Files\Java\jre1.5.0\bin\jusched.exe
C:\Program Files\Panda Software\AVTC\ClShield.exe
C:\Program Files\Winamp\winampa.exe
C:\Program Files\Panda Software\AVTC\SRVLOAD.EXE
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Shirius\ShirusuPad\ShirusuPad.exe
C:\Program Files\UnH Solutions\IE Privacy Keeper\IEPrivacyKeeper.exe
C:\Program Files\Microsoft Time Zone\TimeZone.exe
C:\Program Files\Panda Software\AVTC\WebProxy.exe
C:\Program Files\Gadwin Systems\PrintScreen\PrintScreen.exe
C:\Program Files\Microsoft SQL Server\80\Tools\Binn\sqlmangr.exe
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\WINDOWS\System32\cidaemon.exe
C:\WINDOWS\System32\dllhost.exe
C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v1.1.4322\aspnet_wp.exe
C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Program Files\Panda Software\Panda Administrator 3\PavReport\PavReport.exe
C:\WINDOWS\explorer.exe
C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe
C:\WINDOWS\system32\DfrgNtfs.exe
C:\Lotus\Notes\NLNOTES.EXE
C:\WINDOWS\System32\macromed\flash\GetFlash.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Free Surfer\FS20.exe
C:\Program Files\SuperOffice\SOCRM.exe
C:\Program Files\SuperOffice\SoEventServer.exe
c:\Program Files\SuperOffice\modules\SOFollowup\SOFollowup.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\runescape.exe
C:\Program Files\Microsoft Office\Office10\OUTLOOK.EXE
C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\AcroRd32.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\PROGRA~1\WinZip\winzip32.exe
C:\DOCUME~1\lfh\LOCALS~1\Temp\HijackThis.exe

N3 - Netscape 7: user_pref("browser.startup.homepage", "about:blank"); (C:\Documents and Settings\lfh\Application Data\Mozilla\Profiles\default\v94exz9g.slt\prefs.js)
N3 - Netscape 7: user_pref("browser.search.defaultengine", "engine://C%3A%5CProgram%20Files%5Cmozilla.org%5CMozilla%5Csearchplugins%5CNetscapeSearch.src"); (C:\Documents and Settings\lfh\Application Data\Mozilla\Profiles\default\v94exz9g.slt\prefs.js)
O1 - Hosts: 80.62.237.165 www.pilgrim.dk
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: IE Privacy Keeper - Last IE Window Detector - {1201333E-BAD9-481C-BCF5-6904498CF85B} - C:\Program Files\UnH Solutions\IE Privacy Keeper\IEPKbho.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\program files\google\googletoolbar1.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\program files\google\googletoolbar1.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [IMJPMIG8.1] "C:\WINDOWS\IME\imjp8_1\IMJPMIG.EXE" /Spoil /RemAdvDef /Migration32
O4 - HKLM\..\Run: [IMEKRMIG6.1] C:\WINDOWS\ime\imkr6_1\IMEKRMIG.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [MSPY2002] C:\WINDOWS\System32\IME\PINTLGNT\ImScInst.exe /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002ASync] C:\WINDOWS\System32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002A] C:\WINDOWS\System32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /IMEName
O4 - HKLM\..\Run: [SiSUSBRG] C:\WINDOWS\SiSUSBrg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.dll,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [freesurfer] C:\Program Files\Free Surfer\fs20.exe
O4 - HKLM\..\Run: [POINTER] point32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\jre1.5.0\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [APVXDWIN] "C:\Program Files\Panda Software\AVTC\ClShield.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Program Files\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [ShirusuPad] C:\Program Files\Shirius\ShirusuPad\ShirusuPad.exe
O4 - HKCU\..\Run: [IE Privacy Keeper] "C:\Program Files\UnH Solutions\IE Privacy Keeper\IEPrivacyKeeper.exe" -stcleanup
O4 - HKCU\..\Run: [Timezone] "C:\Program Files\Microsoft Time Zone\TimeZone.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Gadwin PrintScreen 2.6] C:\Program Files\Gadwin Systems\PrintScreen\PrintScreen.exe /nosplash
O4 - HKCU\..\Run: [updateMgr] C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\AdobeUpdateManager.exe AcRdB7_0_3 -reboot 1
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: Service Manager.lnk = C:\Program Files\Microsoft SQL Server\80\Tools\Binn\sqlmangr.exe
O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://c:\program files\google\GoogleToolbar1.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: &Translate English Word - res://c:\program files\google\GoogleToolbar1.dll/cmwordtrans.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://c:\program files\google\GoogleToolbar1.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://c:\program files\google\GoogleToolbar1.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Save page in SuperOffice - res://C:\PROGRA~1\SUPERO~1\SoIeExtensions.dll/SavePageInSuperOffice.htm
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://c:\program files\google\GoogleToolbar1.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate Page into English - res://c:\program files\google\GoogleToolbar1.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0\bin\npjpi150.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0\bin\npjpi150.dll
O9 - Extra button: Free Surfer - {AFC3FA82-AD07-45cd-8B57-983435B9899E} - C:\Program Files\Free Surfer\FS20.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Free Surfer - {AFC3FA82-AD07-45cd-8B57-983435B9899E} - C:\Program Files\Free Surfer\FS20.exe
O9 - Extra button: SuperOffice - {CC88D81F-6166-4F46-AC89-B75CD9CEB292} - C:\Program Files\SuperOffice\SoIeExtensions.dll
O9 - Extra button: HttpWatch Explorer Bar - {D103E85B-5D67-42c1-8C83-F01079DBAB26} - C:\Program Files\HttpWatch\httpwtch.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: HttpWatch Explorer Bar - {D103E85B-5D67-42c1-8C83-F01079DBAB26} - C:\Program Files\HttpWatch\httpwtch.dll
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\MSMSGS.EXE
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\MSMSGS.EXE
O9 - Extra button: (no name) - {D799B0E4-BEDE-41d2-AEE0-1E3A1C4EF918} - C:\Program Files\UnH Solutions\IE Privacy Keeper\IEPrivacyKeeper.exe (HKCU)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: IE Privacy Keeper - {D799B0E4-BEDE-41d2-AEE0-1E3A1C4EF918} - C:\Program Files\UnH Solutions\IE Privacy Keeper\IEPrivacyKeeper.exe (HKCU)
O12 - Plugin for .spop: C:\Program Files\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O16 - DPF: YExplorer1_8US.CAB - http://photos.groups.yahoo.com/ocx/us/yexplorer1_8us.cab
O16 - DPF: {31B7EB4E-8B4B-11D1-A789-00A0CC6651A8} (Cult3D ActiveX Player) - http://www.cult3d.com/download/cult.cab
O16 - DPF: {41F17733-B041-4099-A042-B518BB6A408C} - http://a1540.g.akamai.net/7/1540/52/20021205/qtinstall.info.apple.com/drakken/us/win/QuickTimeInstaller.exe
O16 - DPF: {4F1E5B1A-2A80-42CA-8532-2D05CB959537} (MSN Photo Upload Tool) - http://by18fd.bay18.hotmail.msn.com/resources/MsnPUpld.cab
O16 - DPF: {6CB5E471-C305-11D3-99A8-000086395495} - http://toolbar.google.com/data/da/big/1.1.62-big/GoogleNav.cab
O16 - DPF: {85D1F3B2-2A21-11D7-97B9-0010DC2A6243} (SecureLogin class) - http://secure2.comned.com/signuptemplates/securelogin-devel.cab
O16 - DPF: {B8BE5E93-A60C-4D26-A2DC-220313175592} (ZoneIntro Class) - http://zone.msn.com/binFramework/v10/ZIntro.cab34246.cab
O16 - DPF: {DF780F87-FF2B-4DF8-92D0-73DB16A1543A} (PopCapLoader Object) - http://zone.msn.com/bingame/zuma/default/popcaploader_v5.cab
O16 - DPF: {E06E2E99-0AA1-11D4-ABA6-0060082AA75C} (GpcContainer Class) - https://mondosoft.webex.com/client/v_mywebex-t20/webex/ieatgpc.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters: Domain = mondosoft.local
O17 - HKLM\Software\..\Telephony: DomainName = mondosoft.local
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{D02007A2-7034-4F26-9271-146DE75D6F6A}: Domain = mondosoft.local
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\Parameters: Domain = mondosoft.local
O18 - Protocol: ms-help - {314111C7-A502-11D2-BBCA-00C04F8EC294} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Help\hxds.dll
O23 - Service: NVIDIA Driver Helper Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Panda AntiSpam Server Service (PasSrv) - Unknown owner - C:\Program Files\Panda Software\AVTC\PasSrv.exe
O23 - Service: Panda AdminSecure Communications Agent (PAVAGENTE) - Panda Software - C:\Program Files\Panda Software\Panda Administrator 3\Pav_Agent\Pagent.exe
O23 - Service: Panda AdminSecure Scheduler (PavAtScheduler) - Panda Software - C:\Program Files\Panda Software\Panda Administrator 3\Scheduler\pavsched.exe
O23 - Service: Panda Process Protection Service (PavPrSrv) - Panda Software - C:\Program Files\Common Files\Panda Software\PavShld\pavprsrv.exe
O23 - Service: Panda Antivirus Report Service (PavReport) - Panda Software - C:\Program Files\Panda Software\Panda Administrator 3\PavReport\PavReport.exe
O23 - Service: Panda ClientShield (PAVSRV) - Panda Software - C:\Program Files\Panda Software\AVTC\pavsrv51.exe
O23 - Service: Panda IManager Service (PsImSvc) - Panda Software Internacional - C:\Program Files\Panda Software\AVTC\PsImSvc.exe
O23 - Service: SOEventServer - Unknown owner - C:\Program Files\SuperOffice\SoEventServer.exe
O23 - Service: VMware Authorization Service (VMAuthdService) - VMware, Inc. - C:\Program Files\VMware\VMware Workstation\vmware-authd.exe
O23 - Service: VMware DHCP Service (VMnetDHCP) - VMware, Inc. - C:\WINDOWS\System32\vmnetdhcp.exe
O23 - Service: VMware NAT Service - VMware, Inc. - C:\WINDOWS\System32\vmnat.exe
Avatar billede ejvindh Ekspert
02. november 2005 - 09:00 #1
Loggen er ren :-)
Avatar billede flyhard Nybegynder
07. november 2005 - 09:39 #2
Tusinde tak...ville bare lige være sikker.
Avatar billede ejvindh Ekspert
11. november 2005 - 12:56 #3
Alt i orden. Husk at lukke spørgsmålet, ved at markere mit navn ude til venstre, og klikke på acceptér.
Avatar billede flyhard Nybegynder
11. november 2005 - 12:57 #4
Det mente jeg nu også at jeg havde...men det havde jeg så ikke.
Takker for reminderen
Avatar billede ejvindh Ekspert
11. november 2005 - 13:07 #5
Alt i orden. Jeg takker for point :-)