Avatar billede huske Nybegynder
01. november 2005 - 10:07 Der er 3 kommentarer

Trådløst netværk med Netgear Wireless Router MR814v2

Hej, jeg er ved at installere trådløst netværk hos min kæreste, som har overtaget sine forældres trådløse netværk.

Hun har dog ikke fået instruktionsbøgerne med, så jeg er lidt på bar bund.

Nogen der kan hjælpe mig her?

På Forhand tak, Mikkel Rasmussen
Avatar billede til_dkmaster Nybegynder
01. november 2005 - 10:17 #1
Avatar billede huske Nybegynder
01. november 2005 - 10:33 #2
Vil du have point?

Tak for hjælpen!
Avatar billede kingomand Novice
02. november 2005 - 00:20 #3
Husk du kan nulstille Netgearen bagpå. Såvidt jeg husker er der en reset knap der lige skal holdes inde 10 sekunder mens der er strøm på.
Det er tæt på antennen og ligner et ventilationshul. Er dog rundt der hvor de andre
er firkantet.