Avatar billede lasse52 Nybegynder
31. oktober 2005 - 22:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lave tracks fra et kassettebånd

Hej
Jeg har overspillet et gammelt kassettebånd med Audacity og det var egentligt nemt nok. Dog er det irriterende, at der kun er eet spor med alle numrene på CD'en jeg har brændt.Jeg har altså ikke kunnet finde ud af at lave flere tracks, så jeg kan springe imellem numrene. Hvordan kan jeg gøre det med Audacity?
Vh
Lasse
Avatar billede gratis Nybegynder
01. november 2005 - 00:38 #1
Avatar billede lasse52 Nybegynder
01. november 2005 - 20:03 #2
Mange tak. Jeg synes nu jeg havde kikket dér, men det var jo bare ikke godt nok. Vejledningen er lige at gå til.
Smid lige et svar så du kan få point.
Avatar billede gratis Nybegynder
01. november 2005 - 21:58 #3
herligt du ku bruge det ;) jeg samler ikke på point, så snup dem selv.
Avatar billede lasse52 Nybegynder
01. november 2005 - 22:48 #4
Flot!
Takker og lukker.
Vh
Lasse
Avatar billede gratis Nybegynder
01. november 2005 - 22:56 #5
du er velkommen :) husk at lukke spørgsmålet det gør du ved selv at lægge et svar,MARKERE dit navn og trykke på accepter
Avatar billede lasse52 Nybegynder
03. november 2005 - 20:38 #6
Tak igen ;-)
Avatar billede gratis Nybegynder
03. november 2005 - 20:44 #7
;)