Avatar billede mandunderbord Nybegynder
31. oktober 2005 - 21:45 Der er 1 løsning

Hjælp til Miranda IM

Hej alle eksperter!
Jeg har set det vildeste Miranda skin, som passer lige til min desktop i øjeblikket. Manden som der har lavet skinet hedder Scott Evo, men hver gang jeg sender ham en mail, vil han ikke svare. Så jeg tænkte på om der ikke var nogle herinde der kunne hjælpe mig med, at lave noget lignende.

Miranda skin, som jeg vil lave: www.kortlink.dk/25rr

Håber meget på noget hjælp, til hvilke programmer jeg skal bruge og lignende.

Et andet problem jeg har med Miranda, er hvor jeg får de irreterende toolbars væk, som blandt andet viser status.

Håber meget på noget hjælp, men venlig hilsen Andreas
Avatar billede mandunderbord Nybegynder
14. december 2005 - 20:56 #1
Lukker