Avatar billede dw_j Nybegynder
30. oktober 2005 - 15:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Free DVD-Codec

Vil I hjælpe meg med at finde en Free DVD-Codec til Windows media player. Hvor kan jeg downloade det fra?
Jeg fik nemlig ikke meget ud af mit tidligere oprettet spørgsmål. Det er sikkert firdi jeg formållerede det forkeret. Tak på forhånd
Avatar billede kenp Novice
30. oktober 2005 - 15:38 #1
Avatar billede dw_j Nybegynder
30. oktober 2005 - 15:42 #2
der er et eller andet problem med dette, jeg kan ikke downloade det. jeg får et mærklig besked når jeg prøver
Avatar billede kenp Novice
30. oktober 2005 - 15:46 #3
og hvad er den fejl?
Avatar billede kenp Novice
30. oktober 2005 - 15:50 #4
for jeg kan uden problemer hente den...
Avatar billede dw_j Nybegynder
30. oktober 2005 - 16:01 #5
via den link du tastede i, kommer jeg til:
http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/singlefile.php?lid=339&title=Free%20DVD-Codec, hvor jeg skal kunne hente free dvd-codec
men når jeg klikker på den, først blokere min computer pop up fra linket, og når jeg prøver at åbne den i en ny side får jeg beskeden:
"This file doesn't belong to the site you came from"
Avatar billede kenp Novice
30. oktober 2005 - 16:09 #6
så må du jo sige ja til at den må hente det alligevel.
Avatar billede dw_j Nybegynder
30. oktober 2005 - 16:13 #7
ja, det er nu downloaded. tak og du får pointet, hvis jeg fik flere problemmer vil jeg oprette nyt sprøgmål.