Avatar billede listetyven Nybegynder
30. oktober 2005 - 11:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

.IMG-fil

jeg er for snart noget tid siden, kommet ud for min 200GB Seagate IDE Harddisk`s filsystem spontant blev koverteret til RAW.
nu har jeg så fået fat i en 320GB WDC SATA, som jeg ville have kopieret alle daterne fra seagaten over på, med GetDataBack For NTFS, men opdager at man skal have en registreret version af programmet for at bruge Kopier funktionen. så jeg tjekker hvad det koster: ca 1000kr :(, såå...
jeg prøver istedet "Create An Image File" funktionen, og jeg får da også lavt en .IMG-Fil på 180GB, men kan ikk finde noget program til at mounte filen.

Hvad for et program kan jeg ellers bruge til at få dataerne tilbage?

jeg har prøvet at mounte img-filen med WinImage, men det fungerer heller ikke, så jeg antager at img-filen er defekt.

er der overhovedet nogen metode til at få indholdet på disken tilbage??

På forhånd, mange tak!!. indholdet af disken er uerstatteligt!! :O
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
30. oktober 2005 - 11:51 #1
jeg er ikke helt sikker på at det kan det men prøv winRAR www.rarlabs.com !
Avatar billede screem_brille Novice
30. oktober 2005 - 12:08 #2
hvis indholdet er uerstatteligt forstår jeg ikke at 79$ er meget ? (for så har du jo netop en prid på dine data)

men du kan da sende mig en mail hvis du vil spare de 1000,- og min pris er noget lavere ;)
Avatar billede jokkejensen Novice
30. oktober 2005 - 13:02 #3
deamon tools æder fint mg filer.. sammen med iso og cue.. gratis 1mb applikation der kører i systray..
Avatar billede jokkejensen Novice
30. oktober 2005 - 13:02 #4
img filer..
Avatar billede screem_brille Novice
30. oktober 2005 - 13:04 #5
jokkejensen det er såvidt jeg husker bare ikke standard IMG filer (og et image kan jo være lavet på 117 forskellige måder)
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 09:28 #6
brug for mere hjælp ?
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 23:14 #7
brug for mere hjælp ?