Avatar billede dp_doom Nybegynder
29. oktober 2005 - 20:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Webhostings program

Hejsa. Ville lige høre om nogen kan hjælpe. jeg står her og skal starte en stor hostingsserver op, til at kører hjemmesider på linux debian. Jeg ville hører om  hvilket webhostsystem der er bedst og og helst gratis eller meget billigt. Kunderne skal selv kunne indtaste deres oplysninger så som database m.m Hvilket program er det bedste at bruge. med venlig hilsen  Rene
Avatar billede mcp_dk Nybegynder
01. november 2005 - 11:07 #1
ISPConfig kan det hele. både clients, reseller, pop3, smtp, webmail, web, mysql med phpmyadmin etc.

Guide til Debian og ISPConfig
http://www.howtoforge.com/perfect_setup_debian_sarge
Avatar billede scorpion_dk Nybegynder
07. november 2005 - 20:13 #2
Har selv lige kigget på det, ISPconfig virker fint, og nemt at få installeret.
Avatar billede mcp_dk Nybegynder
02. maj 2006 - 13:52 #3
hejsa

har du fået det til at virke ?
Avatar billede dp_doom Nybegynder
02. maj 2006 - 15:48 #4
tak