Avatar billede benjiee Nybegynder
29. oktober 2005 - 19:22 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Nogen der ved om der findes trådløse hovedtelefoner MED mikrofon?

Har søgt alverdens steder men har ikke fundet nogen. Skal bruge det til skype telefoni over computeren.
MVH Benjamin
Send gerne links hvis det findes.
PS Jeg er klar over at det kan klares med en ekstern mikrofon! Det jeg søger er trådløse hovedtelefoner med indbygget mikrofon.
Avatar billede screem_brille Novice
29. oktober 2005 - 19:28 #1
ja det findes, headset med bluetooth ;)
Avatar billede benjiee Nybegynder
29. oktober 2005 - 22:38 #3
Jeg havde godt set dem med bluetooth(det skulle jeg have skrevet, beklager) Det jeg leder er Trådløse hovedtelefoner med mikrofon som kan tilsluttes almindelig minijack stik.
Avatar billede screem_brille Novice
29. oktober 2005 - 23:07 #4
det har jeg endnu ikke set.
Avatar billede hr.usb Nybegynder
30. oktober 2005 - 10:46 #5
bruger du denne kan du koble et minijack (2,5mm) headset til telefonen og du er trådløs op til 300 meter
http://synonym.dk/mall/shop.asp?shop_id=5957&vare_id=363165
Avatar billede screem_brille Novice
30. oktober 2005 - 12:02 #6
hvorfor ikke bare købe en USB bluetooth dongle og et bouetooth headset ? det andet tror jeg ikke på du finder.
Avatar billede benjiee Nybegynder
06. november 2005 - 12:46 #7
til hr.usb
Tak for kommentaren. har overvejet telefonen men det er dog mere det andet jeg søger. Jeg har i forvejen trådløs telefon plus jeg ikke har tænkt mig at bruge den stationær tlflinie hvormed det virker som det forkerte produkt.
Men det er jo ikke sikkert at det findes det jeg søger.
Til screem_brill
Jeg har en USV bluetooth dongle og har haft det længe men det er ikke det jeg søger og vil derfor ikke give point.
Måske har du ret i at det ikke findes men det var jo også derfor at jeg satte 200 point på spørgsmålet fordi jeg viste at det var svært at finde. Havde jo selv ledt en del inden jeg spurgte på eksperten!
Avatar billede screem_brille Novice
06. november 2005 - 13:06 #8
Det findes ikke, og det er IKKE min skyld du ikke vil benytte en løsning der faktisk findes og virker, men newermind hopper af dette og alle fremtidige spørgsmål du måtte oprette.
Avatar billede benjiee Nybegynder
06. november 2005 - 13:32 #9
Du er barnlig screem_bille. Ingen grund til at blive sur over at du ikke får point! Jeg har jo allerede en bluetooth. Men det kunne jo være at der var en derude der kendte til det jeg søgte?
Avatar billede screem_brille Novice
06. november 2005 - 13:41 #10
Nej det har noget at gøre med at du kun giver halve oplysninger og man så sidder og spilder sin tid, men ok er det barnligt så fint nok (og udfra det du skrev var og er det den eneste løsning.)

(ellers skal du selv lave et 2 vejs kommunikations system over RF)