Avatar billede glennf Nybegynder
28. oktober 2005 - 16:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til banner

Hej

Er der nogen der vil lave et banner for mig?

det skal være ca. 750px bredt og ca. 100px højt.

det er til et site der hedder intrasoft.dk Der er et billed af  en mus på siden. evt kunne man fjerne der det er skrevet omkring musen (helt lysrgråt) og forlænge halen så den bliver en del af I'et i Intrasoft.dk

Glenn
Avatar billede miss-g Seniormester
29. oktober 2005 - 00:16 #1
Er det et banner eller et logo du skal have lavet?

Hvilke farver kører vi i, skal banneret passe til en side som vi kan se?
Avatar billede gf Nybegynder
29. oktober 2005 - 09:46 #2
Hej

Ja, jeg kan godt forstå dine spørgsmål, det er noget banner/logo agtigt der skal laves. vedrørende farverne så havde jeg tænkt mig noget over i det blålige, mørkblå eller gråblå eller måske en kombination. Selve siden kan jeg så tilpasse jeres forslag. Jeg kan jo ikke stille de store krav ved en "gider i lave noget for mig opgave", så jeg er taknemlig bare der kommer nogen forslag.

Glenn
Avatar billede gf Nybegynder
29. oktober 2005 - 11:03 #3
Hej igen jeg glemte lige at sige, at baggrunden gerne skal være hvid.

Glenn
Avatar billede bill20 Nybegynder
29. oktober 2005 - 14:26 #4
Avatar billede gf Nybegynder
30. oktober 2005 - 09:37 #5
Hej

Ok, jeg kan se nu hvad miss-g mente med sit spørgsmål :). Det er jo et loge jeg gerne vil have. 100px højt, breden er ikke så vigtig.

Glenn
Avatar billede glennf Nybegynder
20. november 2005 - 12:30 #6
lukker