Avatar billede atholm Nybegynder
27. oktober 2005 - 17:25 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Home Entertainment filmklub

Hej.
Jeg har fået en velkomstpakke fra Home Entertainment filmklub.
De påstår jeg har bestilt den og forlanger 40 kr. Det er jeg ikke interresseret i at betale. De har sendt mig Pusher II med i købet, men nej jeg vil ikke betale..
De siger jeg kan sende det tilbage, men skal selv betale porto.
Kan det være rigtigt, og hvad skal jeg gøre fordi er ikke interesseret i at betale noget jeg aldrig har bestilt.. Kan jeg blot ignorere det?
På forhånd tak.
Avatar billede screem_brille Novice
27. oktober 2005 - 17:31 #1
aflever pakken på posthuset, og siger at den pakke har du ikke bestilt, og derfor ikek har noget med at gøre.
Avatar billede atholm Nybegynder
27. oktober 2005 - 17:34 #2
Hmm kan jeg det.. Har jo skrevet under på den der pakke seddel da jeg fik den
Avatar billede screem_brille Novice
27. oktober 2005 - 17:37 #3
du siger noget (man kan med breve), men nej ikke i det her tilfælde, der kontakter du den film klub, og siger, jeg nægter ethvert kendskab til nogen aftale (såfremt du vitterligt ikke har noget kendskab til det), og siger at hvis de ikek selv betaler for portoen, agter du ikek at sende pakken tilbage (det er ike dit problem at de sender til forkerte personer, du har muligvis ikke lov til at beholde den rent juridisk, men de skal holde dig skødesløse for fejl begået af dem)
Avatar billede screem_brille Novice
27. oktober 2005 - 17:38 #4
skadesløst må det være *G*
Avatar billede sardinen Nybegynder
27. oktober 2005 - 17:40 #5
Har man ikke returret på sådan noget?
Avatar billede screem_brille Novice
27. oktober 2005 - 17:42 #6
jo, det har man, men ved returret skal man selv betale forsendelses omkostnigner, og hvis man ikke har bestilt det i første omgang så er det dem der skal bevise der foreligger en aftale
Avatar billede atholm Nybegynder
27. oktober 2005 - 17:45 #7
Ja du siger noget.. Men hvordan skal de kunne bevise det? og er det dem som skal bevise noget, eller er det mig som skal bevise jeg ikke har ?
Avatar billede sardinen Nybegynder
27. oktober 2005 - 17:47 #8
Avatar billede atholm Nybegynder
27. oktober 2005 - 17:48 #9
ok vil jeg gøre...
Avatar billede screem_brille Novice
27. oktober 2005 - 17:52 #10
Det er dem der har bevis førelsen (ellers vilel de jo bare kunne sende til alle, og på den måde tjene penge, for mange ville ikke turde sige noget til det)
Avatar billede atholm Nybegynder
27. oktober 2005 - 17:57 #11
Ok tak for det, nu har jeg sendt dem en mail, og afventer svar
Avatar billede triple-x Nybegynder
28. oktober 2005 - 18:36 #12
Du bør måske også lige tjekke op med venner om de måske har gjort det for at drille dig.

Jeg gæter på at du er blevet tilmeldt via et af de hersens mange gratis reklamer, hvor man får pusher 2 hvis man tilmelder sig, og kun betaler et lille beløb.

Jeg har før haft venner som synes det var sjovt at melde mig til ved alt mulig så jeg modtog alt mulig lort med posten.
Avatar billede atholm Nybegynder
29. oktober 2005 - 12:45 #13
Hej..
Så har jeg fået svar fra Home Entertainment..
De siger de "kom til" at sende velkomstpakker ud til de forkerte, men at jeg kan sende den tilbage uden at betale porto.
Så nu er jeg glad :-D og det hjælper at brokke sig.
Tak for svar Screem.
Avatar billede screem_brille Novice
29. oktober 2005 - 12:47 #14
var så lidt ;) (0g det er ikke at brokke sig, det er at kende ens rettigheder ;) )