Avatar billede utkesen Nybegynder
27. oktober 2005 - 17:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

aktivering af skærm kontrolpanel

Når jeg vil ændre i mine skærmindstillinger siger computeren at systemadministratoren har deaktiveret skærm kontrol panel, spørgsmålet lyder, hvordan får jeg det aktiveret??
Avatar billede serverservice Praktikant
27. oktober 2005 - 17:21 #1
Hvis det er win2000 eller xp skal du logge ind som administrator og ændre i gpedit.msc fra kør menuen?
er det win98 bruger man poledit - eller via registry
Avatar billede utkesen Nybegynder
27. oktober 2005 - 17:40 #2
Takker... Hvor er det jeg lukker og gir dig point??
Avatar billede serverservice Praktikant
27. oktober 2005 - 18:38 #3
ok godt du kunne bruge det - du skal bare markere mit navn og vælge accepter
Avatar billede utkesen Nybegynder
27. oktober 2005 - 18:46 #4
Jow tak for hjælpen :)