Avatar billede haspalm Nybegynder
27. oktober 2005 - 15:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af server

Hejsa alle,
jeg har installeret en ny Fedora og skal have sat min httpd op.
Jeg har en Cybercity router med iptelefoni udgang - det betyder kun en udgang til data - al data ryger til denne samme port. I den, med et krydset kabel har jeg forbundet min egen router, en trådsløs fætter der forwarder al data til den rigtige port på ip 192.168.1.105.

Jeg har fint netværk, kan surfe osv. - men jeg kan ikke få min apache til at virke. Hvis jeg skriver 192.168.1.105 i min browser får jeg den rigtige side fra webserveren, men skriver jeg min eksterne ip sker der ingenting. Lad os sige min eksertene ip er xx.xx.xxx.xxx.

Kan nogen beskrive fremgangsmåden for mig ?
Avatar billede haspalm Nybegynder
28. oktober 2005 - 09:55 #1
hmm... slet ingen bud ???? er der virkelig ikke nogen der har en router der modtager adsl signalet, deler det videre til en anden router som kan håndtere wireless ?
Avatar billede jengholm Nybegynder
28. oktober 2005 - 22:16 #2
Jo da. Men det lyder jo til du har forsøgt det meste. For at konstatere om fejlen er på routeren eller i din opsætning ville jeg forsøge at trace trafikken med f.eks. ethereal. Så kan du se om trafikken udefra når din webserver.
Avatar billede haspalm Nybegynder
24. januar 2006 - 09:48 #3
lukket