Avatar billede lyskjaer Nybegynder
27. oktober 2005 - 08:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

skole spil

Hvor skal jeg lede, hvis jeg skal finde folk der er gode til at programmere. Det er et stort 3d spil der skal programmeres. OG det kræver nogen der har en del erfaring.

Hvis det lykkedes mig at samle den gruppe der skal bruges til at lave spillet. S¨å vil der blive udbetalt penge. Det er et seriøst projekt.
Hvis ikke herinde, er der så andre steder man kan finde folk fra Danmark, der kan hjælpe?
Avatar billede ambrass Nybegynder
27. oktober 2005 - 11:05 #1
(3d) grafik er ikke lige mig, men jeg kan da kode brugerflade, datastruktur og "alt det andet". Har lavet et par online spil. Kast en mail til kambrass(a)vip.cybercity.dk hvis du vil vide mere.
Avatar billede triple-x Nybegynder
27. oktober 2005 - 13:37 #2
inde på www.3dmaxer.dk sider nogle af danmarks bedste 3d grafikere, f.eks Nick ( www.hatetank.dk ) men han er vidst i forvejen optaget af et nyt spil.

Hvis jeg var dig ville jeg ligge et indlæg ind derinde, hvis du søger en 3d grafiker.
Avatar billede lyskjaer Nybegynder
30. oktober 2005 - 14:13 #3
Det lyder rigtig godt. har i nogen forslag hvis jeg leder efter et par stykker til kodning?
Avatar billede casperhojstrup Nybegynder
01. november 2005 - 02:04 #4
Hej Lyskjaer

Jeg kan slet ikke lave børnespil, men har tilfældigvis lavet andre projekter sammen med en der præcis har arbejdet i denne genre.

Han har lavet et spil til undervisningsbrug, som jeg er overbevist om at du kan se en demo af - nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad det er til men du skriver "Skole Spil" og det er lige hvad dette spil er.

Sig endelig til hvis det har interesse.
Avatar billede lyskjaer Nybegynder
01. november 2005 - 07:47 #5
Du kan tro det har interesse.
Når jeg siger skole spil, så var det mest tænkt på til handelsskoler og gymnasier, muligvis de ældre klasser i folkeskolen.
Hvor skal jeg lede efter denne demo?
Avatar billede casperhojstrup Nybegynder
07. november 2005 - 08:02 #6
Hej igen.

Den omtalte demo ligger ikke online, men du kan sende mig en e-mail, så skal jeg maile dig hans kontaktinformationer.

Jeg må dog lige nævne at det jeg forstod ved skolespil var til mindre børn.
Han har lavet noget undervisningsmateriale hvor der indgår et spil, men hvem ved... mon ikke han også kan lave det du søger.

Send til: casperhojstrup@hotmail.com