Avatar billede silickon Nybegynder
26. oktober 2005 - 20:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fejl i logon med min Gmail

Hej

Jeg har i dag ikke kunnet logge på MSn med min Gmail.
Det har altid kørt som det skal.
Når jeg prøver at logge på, kommer denne meddelelse:
http://img419.imageshack.us/img419/40/msnfejl9nz.jpg

Men hvis jeg prøver at logge på med min Hotmail, som jeg engang brugte til MSN, så logger den på med det samme.

Er der nogen af jer der ved hvad der er galt?

På forhånd tak!
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
26. oktober 2005 - 20:21 #1
det har jeg også prøvet et par gange og det er fordi en af deres servere er nede et kort øjeblik og det varer sikkert heller ikke længe før det er oppe igen !
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
26. oktober 2005 - 20:27 #2
det kan også være fordi din firewall blokerer for MSN...prøv at slå den fra og så se om du kan, hvis ikke så er det helt sikkert den ovenover dette
Avatar billede silickon Nybegynder
26. oktober 2005 - 20:31 #3
Jeg tror ikke det er min firewall, for når jeg først prøver Gmail-adressen som ikke vil logge på, og prøver Hotmail-adressen lige bagefter, så vil den gerne logge på.

Jeg synes det er mærkeligt at det er deres servere, for hvorfor kan jeg så godt logge på med min Hotmail-konto, men ikke min Gmail-konto?
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
26. oktober 2005 - 20:54 #4
ja jeg ved heller ikke helt hvorfor men jeg er ret sikker på at det er serveren der er nede !
jeg kan også godt logge på !
Avatar billede silickon Nybegynder
26. oktober 2005 - 22:30 #5
Alle andre med Gmail kan godt logge på har jeg fundet ud af :S
Avatar billede silickon Nybegynder
08. april 2007 - 11:22 #6
Jeg er ved at lukke alle de gamle spørgsmål.