Avatar billede mikkelfp Nybegynder
26. oktober 2005 - 17:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

php flash gæstebog (er også oprettet på flashfaq.dk)

Jeg har lavet en gæstebog. Man udfylder en formular også trykker man submit. Så køre det gennem et php dokument og videre for til sidst at blive gemt i en .txt fil. Indholdet fra .txt filen bliver udskrivet i et input felt. Det hele virker fint nok. Men når jeg når jeg loader gæstebogs swf'en (som jo virker) ind på mit site vil det ikke virke.
Jeg tror måske det kan være noget med at når det kommer ind på mit site ligger gæstebogen inde i en masse MC's. Det vil sige jeg på en eller anden måde skal have skrevet stien ind i mit php dokument.

Her virker den:
http://www.rockhardpowerspray.com/GuestBookTutorial/forum.swf

Her bliver den loadet ind i mit site og virker ikke (Tryk på forum i menuen):
http://www.rockhardpowerspray.com/GuestBookTutorial/

Jeg er under hårdt pres, så jeg håber der er nogen der kan hjælpe. Men gerne uddybe det mere hvis min forklaring ikke er god nok. Eller sende fla og php filer hvis det er nødvendigt.
Avatar billede robertdhn Nybegynder
26. oktober 2005 - 19:30 #1
jeg gætter på du skal holde styr på insance names på dine movieclips og i din kode i flash filen.
Avatar billede mikkelfp Nybegynder
26. oktober 2005 - 22:13 #2
Hej

Det er også det jeg mener. For Når jeg loader den ind på mit site, bliver den loadet ind i et movie clip som ligger inde i et movieclip.

Men som du kan se virker den fint alene.

Koden der loader text ind i input boxen ser sådan her ud:
loadVariablesNum ("GuestBook.php?NumLow="+NumLow+"&NumHigh="+NumHigh+"&R="+random(999), 0);

Jeg har tjekket at jeg kan godt submitte beskeder - den udskriver dem bare ikke i inputboxen. Det må være noget med jeg skal have sat hele movieclip stien (hvis du forstår hvad jeg mener).

Kan det være det er noget jeg skal rette i php filen.

Hvis du kender en gæstebog eller lign. der er bedre må du sige til.

- Mikkel
Avatar billede mikkelfp Nybegynder
14. januar 2009 - 16:49 #3
tak