Avatar billede bonodk Nybegynder
26. oktober 2005 - 09:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

mangler et program til at rette feji i WIN XP PRO

har vist formange fejl i min xp pro så hvis der er nogen der har et godt program der virker så ville det være en STOR hjælp  Hilsen BonoDK
Avatar billede bonodk Nybegynder
26. oktober 2005 - 09:03 #1
har vist formange fejl i min xp pro så hvis der er nogen der har et godt program der virker så ville det være en STOR hjælp  Hilsen BonoDK
Avatar billede screem_brille Novice
26. oktober 2005 - 09:05 #2
hvilke slags fejl ?
Avatar billede boxer Nybegynder
26. oktober 2005 - 09:18 #3
Brug XP's egen fejlretter:
Skriv sfc /scannow i kommandoen Kør.
Du skal bruge din windows cd.

Eller:
http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4
Læs det hele inden du gør igang.
Avatar billede bonodk Nybegynder
26. oktober 2005 - 19:24 #4
er der nogen der har en sp2 eller hvor man kan hente den prøvede på microsomts hp men det tager 6 timer det gider jeg ikke vente på :)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
26. oktober 2005 - 19:50 #5
http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Direkte Link til SP2 -> ftp://ftp.sdu.dk/pub/microsoft/xpsp2/dk/WindowsXP-KB835935-SP2-DAN.exe - typisk hurtigere end via M$'s side...

Download/copy til et passende medie.
Afbryd fra det 'farlige' internet (stikket fysisk UD).
Instaler SP2 pakken.
Når det er så gået godt og efter en genstart eller to - først DA tilslut internettet igen og gå i start ->programmer ->Windowsupdate og lade din maskine scanne for nyeste opdateringer - der er >30 pakker.
Installer dem du får anbefalet.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
29. oktober 2005 - 21:54 #6
(Hvad endte denne tråd med?)
Avatar billede bonodk Nybegynder
30. oktober 2005 - 17:42 #7
jamen tak for hjælpen
Avatar billede screem_brille Novice
30. oktober 2005 - 17:44 #8
husk og luk spørgsmålet, gør du ved at bede den eller dem der hjalp dig på vej om at lægge et svar, og når det er gjort kan du i boksen nederst til venstre markere navnet (eller navnene) og trykke accepter