Avatar billede mnoer Nybegynder
25. oktober 2005 - 16:04 Der er 1 løsning

time registrering i Project

Jeg sidden og roder lidt med MS Project, og jeg kan ikke rigtig finde ud af hvordan man registrere hvor lang tid man har været om en "Task" (eller om det kan lade sig gøre?).
Hvis man opretter en task, og estimere at den vil tage f.eks. 8 timer, så skal det da være muligt at registrere at det reelt tog 10 timer at løse den pågældende task (uden at man skal lave om på estimatet).
Avatar billede mnoer Nybegynder
31. oktober 2005 - 11:28 #1
lukker