Avatar billede candymaniac Nybegynder
25. oktober 2005 - 13:41 Der er 8 kommentarer

hvor kan man have wma filer

Jeg har en lille hjemmeside på en gratis server. Jeg vil meget gerne have 3 wma filer liggende (musik jeg selv har lavet) således at de kan downloades fra min side. Det skal være et direkte link og altså ikke en fileserver. Er der nogen, der kan hjælpe? ved hvor man gratis kan have sådan noget liggende
Avatar billede jokkejensen Novice
25. oktober 2005 - 13:44 #1
kan de ikke bare ligge på din server ?
Avatar billede candymaniac Nybegynder
25. oktober 2005 - 13:48 #2
Nej. Man må ikke have wma eller mp3 filer liggende på min server. Det er ikke lykkedes mig at finde et sted hvor det er tilladt. jo måske hvis man vil betale for det ggg
Avatar billede Aliriza Nybegynder
25. oktober 2005 - 13:58 #3
Jeg tror du kommer til at betale for det for dine filer kan jo godt suge alt ud af en maskine hvis du laver god musik :-)
Avatar billede candymaniac Nybegynder
25. oktober 2005 - 14:01 #4
hmm.. det er muligt. Men også ærgerligt, for de vil ikke blive hentet ret tit. Synes det er at skyde gråspurve med kanoner at købe sig til det.
Avatar billede ondmis Nybegynder
26. oktober 2005 - 23:45 #5
Du kan omdøbe dem, til et eller andet tilfædig filendelse, og så skrive til dem der skal downloade filen at de selv skal ændre det tilbage. På den måde kan du omgå det.

En alternativ måde er at zippe filen, så får den jo endelsen .zip
Avatar billede candymaniac Nybegynder
28. oktober 2005 - 16:42 #6
ja det kan man, men det er ikke så hensigtsmæssigt, hvis folk med mindre pc-kendskab vil hente musikken ned.
Avatar billede ondmis Nybegynder
28. oktober 2005 - 17:56 #7
Det er rigtigt, men hvis ikke de tillader det må man jo omgå reglerne, og det er da forholdsvist let at omdøbe filerne når de er downloadede. det kan selv min mormor klare :D
Avatar billede hepou Nybegynder
06. november 2005 - 15:03 #8
prøv at forhøre dig ved www.webhostingdanmark.dk