Avatar billede pcwchoho Nybegynder
25. oktober 2005 - 11:59 Der er 2 kommentarer

I enme linjen vil jeg gerne have at den selv forslår ord.

Hej Eksperter

Jeg har brug for meget ofte at skrive de samme ord i enmelinjen. Det tager lidt tid hvergang og det kunne derfor være rat at outlook selv forslår ordet feks. når jeg har skrevet det første bogstav.
Avatar billede mile Juniormester
31. oktober 2005 - 10:30 #1
Hvad med at lave en formular til formålet?

Åbn ny tom mail
Skriv det du genbruger i emnefeltet
Funktioner
Formularer
Udgiv formular som
Under "Udgiv i" vælges indbakke
Under "Navn" giv formularen et sigende navn
Klik på Udgiv
Når du bliver spurgt om du vil medsende formular definition svarer du ja.
Sig nej til at gemme mailen
Næste gang du skal bruge mailen, står du i indbakken og går i menuen Handlinger, så ligger den i bunden.
Avatar billede mile Juniormester
18. november 2005 - 12:44 #2
Er du kommet videre ???