Avatar billede fjorbak Seniormester
25. oktober 2005 - 10:18 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Nogen der kan stien til mappen med mails

Hej gutter

Jeg syntes jeg er kørt fast, har prøvet at finde mappen med mine mails i Microsoft Outlook, nogen der kan hjælpe det er hele stien jeg søger og kan man som i outlook selv vælge hvor den evt. skal ligge fremover???

Jan
Avatar billede kgalant Nybegynder
25. oktober 2005 - 10:30 #1
Outlook 2003:

Funktioner|Indstillinger, fanen Konfiguration af e-mail, klik på datafiler.
Avatar billede fjorbak Seniormester
25. oktober 2005 - 10:52 #2
Tak, har du stien fra drev C:
jan
Avatar billede fjorbak Seniormester
25. oktober 2005 - 10:53 #3
hold op dejligt tak
Avatar billede kgalant Nybegynder
25. oktober 2005 - 10:57 #4
C:\Documents and Settings\kga\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook
Avatar billede hcma Novice
25. oktober 2005 - 11:08 #5
du kunne jo også foretage en søgning på  Outlook.pst, som indeholder hele outlook-filen med alle mapper o.s.v.  (husk at du også skal søge på skjulte mapper og filer, da det normalt er en skjult mappe)
Ved godt at det ikke er det, du har spurgt om, men du har også muligheden for at placere hele Outlook.pst på en anden partition, så du vil være fri for at skulle tage back-up hvis du formaterer den partition hvor outlook "normalt" ligger på.
Det foregår på følgende måde:
1. Tag en kopi af Outlook.pst
2. placer kopien på en anden partition.
3. Format af partitionen med styresystemet/programmer
4. Installer styresystem/grogrammer o.s.v.
5. slet Outlook.pst filen fra nyinstallationen
6. åbn Outlook
7. nu fortæller outlook dig at den ikke kan finde mappen, men du får mulighed for at pege på en anden placering.
8. peg så på den "nye" placering (din kopi på den anden partition)
9. systemet registrerer nu den nye placering og så kører det bare derudaf.
10. næste gang du så skal til at formatere systemdrevet, er du fri for at tænle på back-up at outlook, da den jo ligger på en anden partition.
Avatar billede fjorbak Seniormester
25. oktober 2005 - 23:49 #6
hvor blind kan man blive at det her ;-)

Jan
Avatar billede fjorbak Seniormester
25. oktober 2005 - 23:50 #7
catbody, sådan plejer jeg at gøre i outlook men lige pludselig gik den på 0.
jan