Avatar billede dalab Nybegynder
19. april 2001 - 19:54 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

Snyd?

Jeg er blevet en mere trofast bruger af eksperten og er begyndt at snakke med Eksperter over ICQ m.m.
Så er jeg kommet i tanke om at bruge mit spillenavn her på eksperten, for at Eksperter kan kende mig på ICQ og andre steder og spillere kan kende mig på eksperten.
Man kan ikke skifte navn her på Eksperten.dk så ville det være i orden hvis jeg lavede en ny bruger og overdragede 149 point fra \"dalab\" til min nye bruger (så ville der være 300 point tilbage i \"dalab\"...? - og så ikke brugte \"dalab\" mere?

PS.
Husk jeg spørger bare for at høre. Jeg vil ikke gøre det før jeg ved at det er okay.

Mvh.
DaLab
Avatar billede -onslow- Nybegynder
19. april 2001 - 19:56 #1
Tja det er kun admin som kan svare på det!
Avatar billede -onslow- Nybegynder
19. april 2001 - 19:56 #2
du kunne lige så godt spørge admin om han ikke kunne ændre dit bruger navn
Avatar billede blood Nybegynder
19. april 2001 - 19:57 #3
Hvis du skifter bruger må du efterlade dine gamel points!
Jeg har selv tænkt på at skifte til --{BLOOD}-- Som jeg heder alle andre steder men jeg vil miste 3237 points!
Avatar billede riversen Nybegynder
19. april 2001 - 19:57 #4
send en mail tiil admin...det kan da sikkert bare ændre dit brugernavn.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
19. april 2001 - 19:57 #5
Det er desværre ikke i orden. Hvis du vil have et nyt brugernavn må du HELT give afkald på alle point fra den gamle bruger, og så oprette en ny.
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. april 2001 - 20:00 #6
Der er en der har ønsket det så meget at han gav afkald på sine ca. 6000 point.
Avatar billede dalab Nybegynder
19. april 2001 - 20:01 #7
Jamen, det vil jo svare til at jeg overhovedet ikke havde oprettet dalab...?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. april 2001 - 20:01 #8
Tdaugaard har ret. Admin tillader ikke at man skifter brugernavn. Det ville også være noget rod at f.eks jeg skiftede navn efter hvad jeg havde lyst til at hedde i dag. Forestil dig at din ICQ ændrede sig konstant??
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
19. april 2001 - 20:02 #9
dalab:> exactly :-)
Avatar billede dalab Nybegynder
19. april 2001 - 20:03 #10
Hmmmm...det kan jeg godt se. Okay jeg vil prøve at spørge admin, hvis jeg ikke får et svar så vil jeg lige poste her igen - så husk at klikke på checkboxen under textareat =)
Avatar billede dalab Nybegynder
19. april 2001 - 20:04 #11
tdaygaard >>
Og jeg kan godt regne ud at du ikke sletter din bruger forløbig! 37.000 point er trods alt meget at miske =)
Avatar billede dalab Nybegynder
19. april 2001 - 20:05 #12
miske = miste
Avatar billede dalab Nybegynder
19. april 2001 - 20:08 #13
Så er admin informeret =)
Avatar billede htx98i17 Professor
19. april 2001 - 20:10 #14
faktisk må man vel slet ikke oprette en ny bruger? hvis det nu var en bruger med kun 30 point tilbage, så kan jeg ikke forestille mig at der var nogen her som ville give ham lov, for så ville vi jo tro at det er fordi han kun har 30 point tilbage?
hvis I forstår min uforståelige forklaring :o)
Avatar billede dalab Nybegynder
19. april 2001 - 20:15 #15
Jeg har 449 point --> jeg får da ikke noget ud af at lave en ny bruger (pånær mit fortrukne navn)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. april 2001 - 20:16 #16
Htx - Den version er desværre også set før. At folk med 190 point sviner anre til og bliver slettet for at vende tilbage med 300...
Avatar billede dalab Nybegynder
19. april 2001 - 20:17 #17
Jamen, det her er da den rigtige måde at gøre det på er det ikke?
Avatar billede htx98i17 Professor
19. april 2001 - 20:17 #18
dalab -> jep i dit tilfælde får du ikke noget ud af det, men hvis du nu får lov, så er der nok 10.000 andre brugere som også vil have lov... og det er sikkert ikke dem alle der gør det kun for at skifte navn, men for at få 300 point...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. april 2001 - 20:26 #19
Dalab - Jeg skal personligt komme efter dig hvis du gør det på den måde. Det er sgu da for dumt. Hvorfor dog gøre sig uvenner med folk??
Avatar billede hotpop Novice
19. april 2001 - 21:15 #20
dalab> kan ikke lige se du skulle få lov af admin... Havde et problem med at logge ind så jeg oprettede en ny bruger og glemte alt om den gamle, så kom jeg i tanker om at jeg havde den gamle bruger også, så jeg spurgte admin om ikke han kunne overføre point fra den gamle til den nye. DET ville han ikke! Jeg kunne slette en af brugerne, men da jeg jo ikke kunne slette den gamle bruger (kunne stadig ikke logge ind med den) så slettede admin den!
Så \"bottom line\": Hvis du får lov at overføre point så skylder eksperten mig 1400 point!!!
Avatar billede dalab Nybegynder
19. april 2001 - 21:19 #21
Ja, men jeg spørger først!
Avatar billede hotpop Novice
19. april 2001 - 21:22 #22
det gjorde jeg jo også, altså inden jeg overførte point! Den eneste forskel på dit og mit spørgsmål er i bund og grund at på daværende tidspunkt havde jeg to brugere, og du har kun een!
Avatar billede dalab Nybegynder
19. april 2001 - 21:22 #23
nikolajdu>>
Er jeg blevet uvenner med nogen? Det er ikke meningen jeg vil blive uvenner med nogen, jeg vil bare spørge om råd...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. april 2001 - 21:50 #24
Dalab - Nej du er så vidt vides ikke uvenner med nogen. Det er fint du spørger frem for at gøre. :-)
Avatar billede dalab Nybegynder
19. april 2001 - 21:51 #25
Ok, det jeg troede lige... ;-)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
20. april 2001 - 18:55 #26
Du kan ikke skifte brugernavn, men vælge at slette din nuværende bruger, og oprette en ny. Dvs. ingen overførsel af point og lign., og vi synes i princippet at det er en dårlig idé.
Avatar billede dalab Nybegynder
20. april 2001 - 20:36 #27
Hmmmm...Ok