Avatar billede avest Nybegynder
24. oktober 2005 - 14:14 Der er 2 kommentarer

Kopiere samtlige tabeller fra anden database og anden server

På server1 ligger database1 som jeg har adgang til med login1 og password1.

På server2 ligger database2 som jeg har adgang til med login2 og password2.

Hvordan kopierer jeg alle tabeller fra database1 til database2.

Jeg kan selvfølgelig lave en Export til fil via PhpAdmin og derefter en SQL-import, men det syntes at være lidt af en omvej.
Avatar billede arne_v Ekspert
24. oktober 2005 - 14:16 #1
jeg tror at det er både det nemmeste og det hurtigste
Avatar billede avest Nybegynder
24. oktober 2005 - 14:26 #2
Nå, jeg vile lige have tilføjet aty jeg ikke bare kan kopierer filerne fra MySQL\data!...

Men virkelig? Hmm, jeg var overbevist om at det var et hul i min SQL viden.