Avatar billede step2net Nybegynder
23. oktober 2005 - 18:11 Der er 3 kommentarer

problem med netværk

hey..
jeg kan ikke forbinde til internettet, den gir mig en meget meget underlig ip, og gir mig ik nogle dns servere osv (TCP er til at hente automatisk) jeg kan heller ik få kontakt til min router fra min computer, jeg har skiftet netkort, og mit netstik er der heller ik noget galt med

har også snakket med cybercity, men de sagde at det var mitnetkorts skyld. ved ik hvad fanden det kan være, lysende på min router lyser som de skal.. en hurtigt svar please, jeg lever og ånder for det net :)
Avatar billede dragonknight Juniormester
23. oktober 2005 - 18:54 #1
Det første du gør, er at fjerne strømmen fra din router i en 10 - 15 sekunder. Samtidig genstarter du din maskine.

Når det er gjort, så gør du følgende:

Start > Kør > Skriv cmd og tryk enter > Skriv ipconfig /all og tryk enter.

Du skriver her, hvad den skriver på skærmen, og så tager vi det derfra !
Avatar billede majsmarken Nybegynder
23. oktober 2005 - 22:10 #2
GENERELT: - lidt provokation - <dragonknight> -> mon du hører/læser fra <step2net> igen:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=step2net&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp - det har ikke været en vane ?
13 åbne/uafsluttede af af 17 ...
Avatar billede dragonknight Juniormester
23. oktober 2005 - 23:48 #3
:-)

Nej det gør vi nok ikke. Jeg er bare så dårlig til at checke dette.