Avatar billede tinaten Nybegynder
23. oktober 2005 - 16:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Computer og printer taler ikke sammen

hej eksperter

jeg har en printer hvortil jeg HAR downloadet det nyeste software og drivere og installeret det, men computeren registrere den ikke når jeg sætter den til med USB.

Findes der en måde hvorpå jeg kan tvinge en tovejskommunikation.

printeren er en "HP PSC 2110 all-in-one"

på forhånd tak!!!
Avatar billede ole_madsen Ekspert
24. oktober 2005 - 21:08 #1
Du skriver ikke noget om windows version, eller om det har virket tidligere - eller om der er sket noget under installationenn.

Men prøv at kigge lidt på disse løsningsforslag: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/documentSubCategory?dlc=da&lc=en&product=79488&lang=da&cc=dk&rule=2954
Avatar billede ole_madsen Ekspert
24. oktober 2005 - 21:09 #2
Avatar billede tinaten Nybegynder
09. november 2005 - 08:29 #3
tak for svarene men fandt en løsning, der er en løs forbindelse i min printer så USB stikket skulle bare presses extra hårdt fast.