Avatar billede fister9 Nybegynder
23. oktober 2005 - 15:32 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp til at lave en standard hitcounter

Hej eksperter

Min far har lige lavet en ganske almindelig privat hjemmeside med feriebilleder osv., og han kunne godt tænke sig en hitcounter.

Jeg har rodet lidt med hjemmesider for mange år siden, men ved generelt ikke så meget om det. Jeg har søgt og søgt, men det eneste jeg kan finde er countere der ikke virker (måske fordi vi er for dumme til det?) eller også er det sådan nogen hvor man skal logge ind på en eller anden mærkelig side for at læse statestikker.

Dét vi er interesseret i er en ganske almindelig oldschool grafisk counter, der skal stå på hans indexsside og vise hvor mange der har været på siden. Et andet krav er den ikke skal være så reklamefinansieret, at der kommer en masse popups bare fordi den counter er på hans hjemmeside.

Hjemmesiden hedder: http//home20.inet.tele.dk/mortensen

Vi har prøvet at indsætte en via frontpage 2003, men den tæller ikke. Det er vel noget med at den skal henvise til en server eller et eller andet?

HVad kan jeg gøre? Er der nogen der har en Html kode til en god, simpel besøgstæller?

Vi ved ikke meget om det, og det er også derfor jeg har opgivet at kigge tidligere svar på lignende problemstillinger igennem. Håber i kan hjælpe.
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
23. oktober 2005 - 15:34 #1
her er en RIGTIG god hit counter...uden reklamer og andet snavs...den kan en masse ud over at tælle besøgende osv kan den også så hvilken browser der er blevet brugt og hvilket styresystem osv..
http://www.zipstat.dk/zipstat/register.php
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
23. oktober 2005 - 15:44 #2
kunne du bruge den ?
Avatar billede philip1804 Nybegynder
23. oktober 2005 - 15:47 #3
Avatar billede fister9 Nybegynder
23. oktober 2005 - 16:24 #4
Jeg har ikke prøvet zipstat endnu, men statcounter i hvert fald lige det jeg ledte efter.

Du får alligevel lidt for svaret
Avatar billede fister9 Nybegynder
23. oktober 2005 - 16:25 #5
Og tak for hjælpen! :oD
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
23. oktober 2005 - 16:36 #6
selv tak !